Sunday, September 28, 2014

I'm moving!



Jep, je leest het goed! Na iets meer dan vijf jaar vond ik het wel eens tijd voor een verhuizing naar een echt domein. Het moest er toch een keer van komen, toch? Ik moet jullie wel even waarschuwen: Het is nog ernstig "Under Construction", want Wordpress is toch net even iets anders dan Blogger.

Dus kijk vooral niet raar op als je de lay-out gedurende de komende weken nog een paar keer ziet veranderen, ik moet het allemaal nog een beetje uitvogelen. Bear with me, please! Als het goed is gaat Bloglovin' binnen een paar dagen automatisch over, dus jullie hoeven daar niets aan te veranderen. Helaas werkt het Disqus commenting systeem nog niet goed, maar daar ben ik mee bezig!

Inmiddels heb ik al twee nieuwe posts geplaatst op mijn eigen domein, dus als je die nog niet gezien hebt: snel gaan lezen!

You can find me on: