Sunday, July 20, 2014

eBay Shoppings!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een eBay post maakte, maar ik heb in de tussentijd niet stil gezeten! De ene na de andere bestelling wordt geplaatst, het een nog goedkoper dan het ander. Kortom, genoeg om te laten zien!



Statement Necklace
Seller: goodidea2012
Prijs: $12,34 - €9,12
Zoekwoorden: Turqouise Luxury Knit Drop Crystal Bead Statement Necklace

Deze ketting vond ik zo leuk dat ik het geen probleem vond om iets meer te betalen. Dit is geen standaard eBay prijsje, maar nog steeds niet erg duur. Natuurlijk is het geen topkwaliteit, maar voor eBay begrippen vind ik hem best mooi! Het is een zware ketting die niet erg lang is, maar dat hoort ook niet bij deze modellen. Ja, ik ben er tevreden over!



"California" iPhone 4S Hoesje
Seller: phoenix1900
Prijs: $1,39 - €1,02
Zoekwoorden: Various Painted Pattern Hard Skin Cover  

eBay is natuurlijk het hoesjes-walhalla bij uitstek. Zoveel leuke cases en skins, voor de kleinste prijsjes! Vooral de kwaliteit van dit hoesje verbaasde me erg. De print is erg helder en mooi, en zal niet zomaar vervagen. Ook voelt het hoesje heel stevig. Dit is een topper!

 Cat Coin Purse
Seller: jlme1818 
Prijs: $3,99 - €2,95
Zoekwoorden: Animal Cute Cat Coin Wallet Purse

Dit is dus een echte eBay aankoop. Je eerste reactie: "Wat een leuk dingetje!" en de gedachte die er meteen op volgt: "Wat moet ik er mee?!" Het is dus bedoeld als klein portemonneetje voor muntjes. Ik heb geen idee of ik het daarvoor ga gebruiken, maar het is ook wel een geinig cadeautje voor de crazy cat ladies onder ons. Ook hier valt de kwaliteit me erg van mee! De print is helder en mooi (niet pixelig of vaag), en de achterkant is van zach pluche materiaal. Zelfs de voering heeft een leuk printje!

 Harry Potter Time Turner Necklace
Seller: jinbostore
Prijs: $1.08 - €0,80
Zoekwoorden: Harry Potter Time Turner Necklace

Als een Harry Potter fan van het eerste uur moest ik deze natuurlijk bestellen! Goed, misschien is het een tikje kinderachtig, maar voor zo'n klein prijsje wilde ik het wel proberen. En ja. Het is wel echte eBay-kwaliteit. Het kettinkje is erg dun, de inscriptie is niet overal goed leesbaar en ook de gouden kleur wil nog wel eens afschilferen. Maar hij draait! En er zit echt zand in het zandlopertje! Dat is voor mij die 80 cent al waard. Geweldig (klein) cadeautje voor de HP fanatici.
   
Bra Strap Extender - Bra Strap Clip
Seller: 09lijun
Prijs: $0,99 per set van 5 - €0,73
Zoekwoorden: Bra Strap Extender - Clips Hide Converter Bra Strap

Misschien niet echt charmant, maar wel handig! Dit soort dingetjes zijn ook ideaal om op eBay te kopen. Stukjes stof met haakjes om je BH wat breder te maken (niets zo vervelend als een te strak zittende BH, niet?) en clips waar je de bandjes achter kunt haken, zodat ze onzichtbaar zijn onder racerbak tops. Beide zijn precies wat je zou verwachten voor 99 dollarcent. Prima!

Alles werd binnen redelijke tijd geleverd en zoals je ziet zijn de prijsjes 'echt eBay'. Zoals ik al zei heb ik nog veel meer besteld, dus stay tuned!