Sunday, June 29, 2014

Sephora is in!

It's here, it's here! Christmas came early this year... Zomaar een paar mogelijkheden om mijn huidige enthousiasme te omschrijven. Want mijn Sephora bestelling is supersnel bezorgd!

Vrijdag 13 juni heb ik 's avonds laat besteld. Ik had al verwacht dat de order pas na het weekend verzonden zou worden, en daar kreeg ik gelijk in. Dinsdag kreeg ik een bericht dat het pakketje onderweg was. Het wachten kon beginnen!

Donderdag kreeg ik een sms'je van DHL. "Uw pakket wordt vandaag bezorgd." Oeps. Dat is ineens wel heel snel. En er is niemand thuis! Hoe nu?! Eenmaal thuis stond er inderdaad geen pakketje. In het sms'je stond ook een linkje naar een site waar je een nieuw bezorgmoment kon inplannen. Ik begon dus al druk met plannen en werd een beetje moedeloos. DHL kan alleen op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 bezorgen (wanneer ik dus werk) en als je een pakket wilt afhalen bij een DHL-punt kan dat op vijf plaatsen in Nederland. Geen van allen dichtbij.

Toen besloot ik de Track & Trace link uit mijn bevestigingsmailtje eens te proberen. Tot mijn grote vreugde stond er dat het pakket succesvol afgeleverd was bij de buren! De buurvrouw keek nogal verbaasd op toen ik aan kwam rennen. Yay! Unboxing!

De eerste verrassing kwam al bij het grootste artikel van mijn bestelling, de Sephora Summer Crushes set. Wat is hij huge! En wat is dat tasje toch eh... Lelijk. Tja, op de site had ik al gezien dat het een drakerig geval met zonnestraaltjes was, maar dat hij zo groot was, daar schrok ik een beetje van. Nouja, wie weet kan ik hem ooit nog eens gebruiken. Of maak ik er een ander blij mee. Het gaat om de inhoud!

- 0.5 oz Caudalie Divine Oil
- 0.84 oz Vita Liberata pHenomenal 2-3 Week Tan Mousse in Medium
- Mini tanning mitt
- 1.7 oz Bumble and bumble Surf Spray
- 0.13 oz Lavanila The Healthy Fragrance in Vanilla Coconut
- 1 oz Living Proof® Restore Mask Treatment
- 1 oz Shaveworks™ The Cool Fix™
- 0.1 oz Jack Black Intense Therapy Lip Balm SPF 25 in Shea Butter and Vitamin E
- 0.33 oz Supergoop! City Sunscreen Serum Broad Spectrum SPF 30 PA+++
- 0.33 oz Murad® Essential-C Sun Balm Broad Spectrum SPF 35 PA+++
- 1 oz DERMAdoctor® Shrinking Beauty™


Deze Summer Crushes set kostte: 35,26

Daarna was het goed zoeken tussen alle dikke lagen papier (goed ingepakt!), naar het piepkleine doosje waarin de Kat von D Ink Liner was verstopt. De verpakking is gaaf en sluit helemaal aan op Kat haar persoonlijkheid en stijl. Het pennetje zelf weegt bijna niets en is van plastic. Op de verpakking staat ook kort en bondig beschreven wat hij doet. Waterproof, bold, instant. Met een no-fray felt tip. Oftewel, met het puntje van de stift kun je altijd een strak lijntje trekken.
Ik ben deze meteen na het fotograferen gaan uitproberen en HALLELUJA! Wat een geweldig product! Zoals ik al eerder zei ben ik geen ster in het aanbrengen van eyeliner, maar met dit stiftje gaat het super! In een keer een superstrak, superzwart lijntje. Love it. Ook is hij goed waterproof. Met mijn vette oogleden wil het nog wel eens gebeuren dat ik aan het einde van de dag een zwarte afdruk van eyeliner op mijn oogleden heb, maar met deze niets! Ook is hij (gelukkig) ook makkelijk te verwijderen met een speciale remover. Ja, ik ben compleet fan!

De Kat von D Ink Liner kost: 14,10

En dan deze (belachelijk) dure shampoo, om mijn hoofdhuid te 'detoxen'. Ik word zo langzamerhand wanhopig, want mijn haar is echt een ramp. En niets lijkt te werken! Haarmaskers, speciale treatments, natuurlijke shampoo's zonder sulfaten... You name it, I've tried it. Maar nog steeds jeukt mijn hoofdhuid en valt mijn haar bij bosjes uit. Hm. Deze shampoo is mijn laatste strohalm, voor ik toch maar eens naar de dokter stap. De eerste keer wassen beloofde veel goeds, want mijn hoofdhuid was veel rustiger en mijn haar voelde ook echt schoon. Ik ben benieuwd...

Caviar Clinical Daily Detoxifying Shampoo van Alterna kost: 25,07

Van Too Faced bestelde ik deze Melted Lipstick. Natuurlijk ziet de verpakking er weer superschattig uit, zoals we gewend zijn van dit merk. De lipstick in vloeibare vorm beloofd langhoudend te zijn en super gepigmenteerd. Je hebt geen kwastje nodig om hem op te brengen, omdat er aan de tube namelijk een doefoot applicator vast zit. Toen ik de swatch hieronder maakte was ik in ieder geval al blij verrast. Wat een pigment! Wat een mooie kleur!

Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick (kleur Melted Coral) kost: 16,45

En als laatste dan mijn tweede Hourglass blush! Ik had er natuurlijk al eentje in Londen gekocht, maar ze zijn zo mooi dat ik ze allemaal wel wil hebben. Ik koos dit keer voor de kleur Luminous Flush. Wel een beetje vreemd: De kartonnen verpakking en het doosje zelf hebben een andere kleur dan de blush die ik in Londen kocht... Misschien verschillen de verpakkingen van de Europese en Amrikaanse markt?

Ach, wat maakt de verpakking uit als de inhoud hetzelfde is? Deze heeft iets minder zichtbare veins dan Diffused Heat, maar het is evengoed een plaatje, toch? En hij is ook nog zo'n 7 euro goedkoper dan in de UK! Als je het zo bekijkt kost hij ongeveer evenveel als een Mineralize Skinfinish van MAC. Valt best mee toch?

De Hourglass Ambient Lighting Blush in Luminous Flush kost: 27,42


En dit zijn dan de samples! Okee, niet allemaal, maar die van Marc Jacobs waren wat dubbelgevouwen in het pakketje. Linksboven zie je de 'deluxe' sample van de Too Faced Chocolate Soleil sample, die ik bij elkaar had gespaard met mijn aankopen. Het is in feite een kartonnetje met daarin nog een redelijk grote pan met product. Er zit 2,5 gram in, terwijl de fullsize bijna 10 gram is. Een kwart dus. In ieder geval genoeg om hem eens goed uit te testen.

Met een couponcode zorgde ik er ook voor dat ik een luxe sample van de Argan Milk Treatment van Josie Maran kreeg. Dit is een serum voor je gezicht dat er voor moet zorgen dat hij diep gehydrateerd en jonger uitziet. Daarnaast nog twee standaard 'sample' zakjes met foundations. Ik ben benieuwd!

Als laatste (zijn jullie er nog?) heb ik van de make-up producten nog een paar swatches gemaakt.
Vlnr: Hourglass Ambient Lighting Blush in Luminous Flush, Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer in Medium/Deep, Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick in Melted Coral en Kat von D Ink Liner in Trooper.

Kortom; Mijn Sephora bestelling was zeker zeer geslaagd! Als ik een minpuntje moet noemen dan is het toch wel dat DHL alleen doordeweeks en tijdens kantooruren bezorgd. De kans dat ik zo een pakketje misloop is wel erg groot! Maar als dat het enige is...

Ik ben al weer bezig met een volgende wishlist!