Wednesday, June 18, 2014

Current Beauty Favorites

Zo vaak heb ik geen 'favorieten' post gemaakt, maar nu vond ik het er wel eens tijd voor worden. De laatste tijd heb ik veel nieuwe producten ontdekt die al snel hun plaats hebben gevonden in mijn 'everyday' bakje. Kortom, echte favorieten!

Benieuwd van welke producten ik de laatste tijd erg enthousiast word?


Goh, dat is wel erg veel roze bij elkaar, nu ik het zo zie. What can I say, a girl needs pink in her life! Het wordt een beetje saai, maar natuurlijk kon de Hourglass Ambient Lighting Blush in Diffused Heat niet ontbreken (wow, ik noem hem nu in drie posts op rij, misschien moet ik er een aparte categorie voor maken)! Sinds ik hem heb ben ik helemaal verliefd.

Daarnaast zie je mijn nieuwe parfum. Pas geleden maakte ik mijn Miss Dior Cherie parfum op, en die nieuwe Blooming Bouquet versie leek me ook wel fijn. Zonder eerste te ruiken in de winkel bestelde ik hem tijdens een kortingsactie bij Ici Paris XL. En met succes, want ik vind hem zo mogelijk nog lekkerder dan Miss Dior Cherie!

Ik kocht weer eens een Chanel nagellak! Tijdens mijn laatste shopsessie in Antwerpen liep ik langs het display en swatchte ik Tutti Frutti. Ik werd er meteen blij van. Wat een lekker kleurtje! Op het eerste gezicht niet de meest bijzondere kleur die Chanel ooit heeft uitgebracht, maar ik heb eigenlijk niets wat erop lijkt.

Daarna de L'Oreal Color Riche l'Extraordinaire Liquid Lipstick. Rose Melody (101) is een kleurtje voor iedere dag, smeert lekker weg en droogt mijn lippen niet uit. Wat wil je nog meer? Goed, hij blijft niet superlang zitten, maar hij voelt als een balsem en plakt niet zoals een gloss. Op dit moment mijn #1 lipproduct!

Fluidline Brow Gelcreme van MAC. Mijn wenkbrauwen zijn lastig. Ik moet altijd veel moeite doen om er een vorm in te krijgen, en zelfs dan zitten er nog dunnere plekjes in. Kortom, ze laten zich niet zomaar temmen. Toen ik las over deze Gelcremes van MAC (een soort Fluidline voor de wenkbrauwen), moest ik het proberen. En hoewel ik nog wel wat oefening kan gebruiken, ben ik enthousiast! Vult mijn wenkbrauwen mooi op en zorgt ervoor dat ik er net iets meer vorm in kan brengen. De kleur Dirty Blonde matcht perfect.

Chanel - Tutti Frutti (621)

En als kleine bonus ook een swatch van het Chanel lakje!

Wat zijn jullie favoriete producten op het moment?