Thursday, May 29, 2014

Swatch: &Other Stories "Burnet Brown"

Vandaag een swatch voor jullie van een lakje dat ik kocht bij &Other Stories in Londen. Dit merk is een zusje van H&M (zoals bijvoorbeeld COS dat ook is), en ze verkopen prachtige kleding, accessoires en make-up! Ik kan niet wachten om de pas geopende winkel in Antwerpen te gaan bezoeken. Dit najaar opent er trouwens ook eentje in Amsterdam. Mijn wishlist is huge...

Maar laten we eerst eens kijken hoe dit lakje het er vanaf brengt!



Zoals je kunt zien, houden ze bij &Other Stories niet zo van poespas. Simpel en clean, dat is hun look. En ik hou ervan! Zoals je op de bovenste en linkerfoto hierboven kunt zien zit er om de dop van het flesje nog een papieren wikkel, met daarop groot de naam van de kleur en het logo. Ook staan achterop de wikkel de ingrediënten en de prijs vermeld.

De lakjes van &Other Stories zijn 7 euro. Niet de allergoedkoopste, maar wel goed te doen. Het is geen Catrice, maar je legt er ook niet de hoofdprijs voor neer, zoals bij OPI. Wat trouwens wel fijn is, is dat alle nagellakjes helemaal gesealed zijn met plastic als je ze koopt. Zo weet je dus zeker dat het flesje niet open is geweest. Een nadeel daarvan is wel weer dat ze lastig cadeau te doen zijn. De sticker met de prijs zit namelijk onder de seal, en over de papieren wikkel. Misschien een idee om die op het plastic te plakken?

Maar goed, dat zijn details. Als je de wikkel eraf haalt blijft er een witte dop met het logo over. Gelukkig staat de kleurnaam nog wel onderop het flesje vermeld, anders kom je daar helemaal niet meer achter. De lak heeft een breed kwastje, a la Catrice. De eerste laag van deze donkerbruine cream lak was nogal streperig en totaal niet dekkend. Ik vreesde dan ook het ergste, maar met de tweede laag werd alles mooi egaal. En hij is precies zoals ik gehoopt had, chique en sophisticated. Toch net een tikkeltje minder 'hard' dan zwart. Als je begrijpt wat ik bedoel ;)



Echt een vrolijk kleurtje is het natuurlijk niet, maar met al die regen van de afgelopen dagen vond ik het wel toepasselijk.

Ik vind het een mooi kleurtje en ga zeker nog een paar lakjes en andere make-up checken als ik weer in Antwerpen ben!

Wat vinden jullie van donkerbruine nagellak? Mooi of toch liever zwart?