Sunday, May 25, 2014

Personal Update #7

(Bron foto)

Daar zijn we weer eens met een personal update! En we blijven lekker in het gele-bloemetjes-lente-thema zie ik ;)
Het is alweer een tijdje geleden, maar nu heb ik in ieder geval weer wat foto's om te showen! Let's get started!


1. Ik ben sinds kort ook helemaal aan de havermout. Ik moet zeggen dat ik het niet elke dag even lekker vind, maar deze combi was top! Amandelen, frambozen en raw cocoa nibs en daaronder nog maple syrup en chia zaadjes.
2. Na een paar kwasten van Real Techniques te hebben gekocht in Londen, besloot ik er nog een set bij te bestellen. Ze bevielen me eigenlijk heel goed!
3. Ik heb het hardlopen weer voorzichtig opgepakt! Vorig jaar was ik best lekker bezig, maar de winter en het koude, slechte weer gooiden roet in het eten. Daarom beginnen we nu weer rustig aan op te bouwen...
4. Ranonkels!  

1. Om even op de gezonde toer te blijven: Ik bestelde vorige maand de Food We Love Box van de Groene Meisjes!
2. Weer eens een boek lezen op mijn eReader. "Inferno" van Dan Brown. Meer van hetzelfde, maar toch een fijne pageturner.
3. Mijn 'haul' van de Kruidvat 1+1 actie. Netjes toch? Alleen een L'Oreal Color Riche Extraordinaire en de Maybelinne Pure BB Cream.
4. En voor de dagen dat ik geen zin heb in havermout. Ik kocht dit leuke setje mini-doosjes Kellogs bij de Kruidvat. Eens lekker voor de afwiseling...

1. Koningsdag vierden we dit jaar in Belgiƫ. Maar de oranjetompouce moest wel mee!
2. Boehoe! Mijn mooie OPI glitterlak uit de Alice in Wonderland collectie is helemaal uitgedroogd. Goodbye, my dear friend.
3. Voor het eerst in Leuven geweest!
4. En in Leuven eet je... Een Luikse wafel! Juist ja...

1. Sushi time met HeavenlyCinnamon! En er staan toch wel heel veel food-foto's in deze personal update. So much for #cleaneating 
2. Giga statement necklace binnengekregen van eBay! I like it.
3. Vorige week zaterdag, met een verfrissende smoothie in de zon.
4. Na het sushi happen ontdekte ik Yoghurt Barn, wat een leuk tentje! Een soort Swirl-concept, maar dan veel leuker, lekkerder en gezonder! Althans, dat hoop ik dan. Deze hangop met vijgen, banaan, honing en amandelen was in ieder geval goddelijk!

Zo dat was het weer, ik hoop dat jullie het, ondanks de overdaad aan eten (hoor ik daar iemand 'bikinibody' zeggen?) toch leuk vonden om te zien.

Ohja, voor ik het vergeet: Ik heb een tijdje geleden een blogsale online gezet, dus check it out!