Saturday, May 31, 2014

Hourglass Ambient Lighting Blush - Diffused Heat

In de shoplog van Londen konden jullie al lezen dat ik deze Hourglass Blush had gekocht bij Liberty, bij gebrek aan het Naked3 palette. En wat een vervanger, het zou zo maar eens de mooiste blush uit mijn stash kunnen worden...

Nog even over die beauty-afdeling bij Liberty: Heaven! Ik had er liever nog wat langer rondgelopen, maar helaas moesten we door. Op het laatste moment spotte ik de Hourglass counter, en wist niet hoe snel ik er naartoe moest lopen. Wow, in het echt zijn de blushes nóg mooier! Ik vroeg nog even kort advies aan de supervriendelijke medewerkster, en rekende resoluut af. Het werd Diffused Heat, een mooie, lichtroze kleur met prachtige shimmer.

De verpakking is heel luxe. Een glimmend doosje, met dito glimmende verpakking. Roségoud met in donkerbruine letters het logo. Maar voor die prijs mag je natuurlijk ook wel wat verwachten...

Wauw. Ik heb er geen ander woord voor. Hij is zo prachtig! Binnen in het doosje zit een spiegeltje, en natuurlijk het poeder, met die prachtige veins. Ik kan het er lang over hebben, maar ik denk dat ik niet veel woorden meer nodig heb als je die foto zo ziet. I'm in love.

Wat Hourglass zelf over deze blushes zegt:

Discover a new way to blush: This groundbreaking hybrid combines the customized lighting effects of Ambient Lighting Powder with a spectrum of breathtakingly modern hues. The result is a natural radiant finish with seamless, soft-focus and buildable color.

• Unlike traditional blush, which tends to be flat, Ambient Lighting Blush uses Photoluminescent Technology to exhibit depth and dimension.

• The airy, lightweight powders contain optically transparent particles that amplify the colors to a multi-dimensional level—effectively reinventing the way you view blush. - See more at: http://www.hourglasscosmetics.com/ambient-lighting-blush/#sthash.76pssSq1.dpuf
Discover a new way to blush: This groundbreaking hybrid combines the customized lighting effects of Ambient Lighting Powder with a spectrum of breathtakingly modern hues. The result is a natural radiant finish with seamless, soft-focus and buildable color.

• Unlike traditional blush, which tends to be flat, Ambient Lighting Blush uses Photoluminescent Technology to exhibit depth and dimension.

• The airy, lightweight powders contain optically transparent particles that amplify the colors to a multi-dimensional level—effectively reinventing the way you view blush. - See more at: http://www.hourglasscosmetics.com/ambient-lighting-blush/#sthash.76pssSq1.dpuf
Discover a new way to blush: This groundbreaking hybrid combines the customized lighting effects of Ambient Lighting Powder with a spectrum of breathtakingly modern hues. The result is a natural radiant finish with seamless, soft-focus and buildable color.

Discover a new way to blush: This groundbreaking hybrid combines the customized lighting effects of Ambient Lighting Powder with a spectrum of breathtakingly modern hues. The result is a natural radiant finish with seamless, soft-focus and buildable color.

• Unlike traditional blush, which tends to be flat, Ambient Lighting Blush uses Photoluminescent Technology to exhibit depth and dimension.

• The airy, lightweight powders contain optically transparent particles that amplify the colors to a multi-dimensional level—effectively reinventing the way you view blush. - See more at: http://www.hourglasscosmetics.com/ambient-lighting-blush/#sthash.76pssSq1.dpuf
Unlike traditional blush, which tends to be flat, Ambient Lighting Blush uses Photoluminescent Technology to exhibit depth and dimension.The airy, lightweight powders contain optically transparent particles that amplify the colors to a multi-dimensional level—effectively reinventing the way you view blush.

Ze weten het in ieder geval wel te verkopen. Diepte creeren door 'optically transparant particles'. Jaja. Maar ik moet zeggen, de blush is goed en mooi op te bouwen, en blend geweldig met de huid. Ze geven het meest natuurlijke resultaat wat ik ooit bij een blush heb gezien. Niet te shimmery en sparkly, maar met een super natuurlijke glow. In de winkel twijfelde ik tussen deze kleur en de 'Radiant Magenta', een felroze kleur. Ik neigde naar de fellere kleur (as always), maar de verkoopster raadde mij toch deze aan. Beter op te bouwen en past beter bij mijn huid. Ben blij dat ik toch geluisterd heb!

Goed, dit is niet de allerbeste swatch die ik ooit maakte, maar zo krijgen jullie een beetje een idee van de mooie subtiele kleur die het is! Confession: Ik durfde geen 'full on' swatch te maken omdat ik bang was het mooie patroon te bederven... Je bent een beautyblogger of je bent het niet.

Maar na een paar keer (heel voorzichtig!) gebruiken ben ik compleet overtuigd. Dit is echt de mooiste blush uit mijn stash! Hij heeft zo'n natuurlijke finish en de kleur is gewoon heel mooi en geeft me meteen een frisse uitstraling.

Ik kan maar 1 ding zeggen: I WANT MORE! 

Oh, en vergat ik zomaar (of toch niet?) de prijs te vermelden! Voor deze blush moest ik 28 GBP neertellen, wat neerkomt op zo'n 34 euro. Dus ja. 
Discover a new way to blush: This groundbreaking hybrid combines the customized lighting effects of Ambient Lighting Powder with a spectrum of breathtakingly modern hues. The result is a natural radiant finish with seamless, soft-focus and buildable color.

• Unlike traditional blush, which tends to be flat, Ambient Lighting Blush uses Photoluminescent Technology to exhibit depth and dimension.

• The airy, lightweight powders contain optically transparent particles that amplify the colors to a multi-dimensional level—effectively reinventing the way you view blush. - See more at: http://www.hourglasscosmetics.com/ambient-lighting-blush/#sthash.76pssSq1.dpuf