Saturday, April 12, 2014

Shoplog Londen!

Eindelijk, daar is 'ie dan: De shoplog van mijn tripje naar Londen! Het waren vier geweldige dagen! We hadden prachtig weer, hebben onwijs veel gezien, genoten van een afternoon tea, en gegeten bij een van Jamie Olivers restaurants. Oh, en ook een beetje geshopt natuurlijk. Kijk mee!

Naast alle 'standaard' highlights, Oxford Street en Regent Street, zijn we ook eens wat andere straatjes in gelopen. En zo kwamen we terecht in Carnaby. Hoe leuk is die wijk! Allemaal leuke kleine winkeltjes, super creatief en hip. Echt een aanrader als je eens in Londen bent.

Ook was ons hotel op loopafstand van een van de grootste winkelcentra in Londen, namelijk het Westfield Stratford Shopping Centre. In die vier dagen zijn we er twee keer een paar uur gaan kijken, en wat een walhalla! Het is heerlijk groot en ruim, en ze hebben er genoeg leuke winkels om je zeker wel een dag (of meer) te vermaken. Bijna al mijn aankopen heb ik hier gedaan!


Best netjes, toch? Ik heb me, zeker wat cosmetica betreft, best wel ingehouden en ik heb lang niet alles van mijn wishlist aangeschaft. Zeker die dure designertas ging niet lukken, want we hadden geen ruimte meer in de koffer!

Beauty


Hourglass Ambient Light Blush X &Other Stories 'Arrow Gold X &Other Stories 'Burnet Brown' X Collection Base Coat X Sally Hansen Insta-Dri X Real Techniques Travel Essentials X Revlon Lip Butter Pink Lemonade X Revlon Matte Balm 'Elusive' X Revlon Matte Balm 'Striking' X Rimmel Moisture Renew Lip Liner

Zoals je ziet heb ik niet alles kunnen scoren, maar ik ben een heel eind gekomen! De Real Techniques Core Collection kon ik niet vinden, dus nam ik de Travel Essentials maar mee. En ik ben er eigenlijk wel blij mee, want het reismapje dat erbij zit is superhandig. En de Collection concealer? Overal uitverkocht! Het Naked3 palette heb ik helaas niet kunnen vinden. Blijkbaar is het enige verkooppunt bij Debenhams op Oxford Street. En laten we daar nu net niet geweest zijn... Achja, in plaats daarvan heb ik de geweldige Hourglass blush gekocht bij Liberty. En dat blush palette van Sleek? Dat vond ik uiteindelijk toch z'n geld niet waard.


Boots Botanics Hot Cloth Cleansing Balm X Boots Botanics Microdermabrasion Polish X Boots Botanics Hydrating Eye Cream X &Other Stories Sugar Crush Body Scrub X &Other Stories Secret Haven Hand Wash X Aussie Miracle Moist Shampoo Mini X Aussie Miracle Moist Conditioner Mini X Super Drug Dry Shampoo Mini

Ook wat betreft de verzorging heb ik eigenlijk alles gescoord wat ik wilde. De Hydraluron creme heeft plaats gemaakt voor twee Botanics producten van Boots, omdat er een 3=2 aanbieding was. Bij Superdrug was ook een 3=2, maar dan op de mini's. Ik heb de shampoo's van Aussie altijd al eens willen proberen, dus dit kwam goed uit. En naar de producten van &Other Stories was ik gewoon heel erg benieuwd. In plaats van de Hand Wash wilde ik eigenlijk gewoon een Shower Gel meenemen, maar blijkbaar had ik niet goed in het vak gekeken. Ach ja...

Non - Beauty
De souvenirs! Bij Liberty kon ik gewoon niet weggaan zonder een artikel met een van hun kenmerkende prints. Het werd dit toilettasje met pauwenprint. Love it! In het winkelcentrum zat een Victoria's Secret. Ik had er veel verwachtingen van, maar kon toch niet helemaal vinden wat ik zocht. Daarbij was veel ook gewoon erg duur. Dus uiteindelijk ging ik alleen met dit iPhone hoesje de deur uit. Bij Muji (ik wil die winkel hier ook!) wilde ik dolgraag mooie lades voor make-up meenemen, maar aangezien we al bijna geen kofferruimte hadden, hield ik het maar bij een setje pennen. Bij de Starbucks kocht ik een City Mug, en in een souvenierwinkeltje kocht ik onderzetters met de plattegrond van de tube, en een straatnaambordje van Carnaby Street.

1. JMe Chocolade, gekocht bij Jamie's Italian, en Camellia's Beautiful Skin Tea, gekocht bij het theehuisje waar we een afternoon tea hebben gedaan.
2. Harry Potter box met alle films (HMV), ELLE UK en Company Magazine, en twee boeken: Sane New World van Ruby Wax en The Casual Vacancy van J.K. Rowling.
3. Mijn aankoopjes bij Primark. Pyjamabroeken, regenjasje, sweater, telefoonhoesje. Lekkere rommeltjes dus.
4. Een Nike jack, in de sale gekocht bij de Nike Store.

Pfew, nou zo op een rijtje is het eigenlijk nog best veel. Er komen sowieso nog wat swatches en reviews aan, maar mochten jullie meer informatie of prijzen van bepaalde producten willen weten, let me know!