Saturday, February 15, 2014

Maybelline Color Whisper - Berry Ready

In mijn USA Haul van een tijdje geleden konden jullie zien dat ik ook een Maybelline Color Whisper lipstick had besteld. Is het eigenlijk wel lipstick? Of toch meer een balsem? De omschrijving van Maybelline blijft daar ook een beetje vaag in. "Pure color pigments suspended in a weightless gel. No heavy waxes or oils. Soft, sexy gel-color." Eens zien of dat ook waar is...

De verpakking van deze lipsticks is leuk, de doorzichtige verpakking sluit goed aan bij de finish van de lipstick. Ook heel handig dat de dop dezelfde kleur heeft als de lipstick, zo zie je in een opslag of je de goede kleur hebt! Een nadeel: Het plastic is een beetje cheap. Dus als deze rondslingert in je tas en je laat er iets zwaars op vallen, dan zou hij zomaar eens kunnen barsten.

De lipstick zelf is afgerond aan de bovenkant, wat mij eigenlijk meteen aan een balsem doet denken. (Pssst, zei daar iemand Rouge Caresse?) Toen ik voor het eerst een swatch ging maken was ik verrast door de pigmentatie. Een klein voorzichtig veegje brengt onderstaande kleur voort! Ook kan ik zeggen dat de textuur heel balmy is. Ken je de Maybelline Baby Lips? Zo soepel glijden deze Color Whispers dus ook over je lippen. Bizar gewoon!



Maybelline Color Whisper - Berry Ready

En dit is de swatch op de lippen. Hij valt hier door het licht ietwat paarser uit, in het echt is hij roder. Hij is inderdaad een beetje gel-achtig, waardoor hij als een balsem aanvoelt. De finish is iets sheer, maar tegelijk is de pigmentatie super! Hij houdt niet superlang, maar staint wel een beetje, waardoor je altijd wel een zweempje kleur overhoudt. 

Ik heb deze Maybelline Color Whisper online gekocht bij Walmart.com, voor $4,97. Omgerekend in euro's zou dit neerkomen op zo'n €3,60. Supergoedkoop dus! Ben benieuwd hoeveel ze gaan kosten als ze ooit nog naar Nederland komen...