Sunday, February 9, 2014

Londen Wishlist!

Nog iets meer dan een maand en dan ga ik naar Londen! Ik kan echt niet wachten en ik schrijf me al helemaal lam aan wensenlijstjes. Een aantal jaar geleden ben ik er al eens geweest, maar heb ik niet zoveel aandacht besteed aan shoppen. Dat wil ik nu wel een beetje goedmaken natuurlijk. Kijk mee naar de lijst die ik inmiddels bij elkaar heb...


Adidas x Topshop. Over het algemeen ben ik geen supergrote fan van Topshop, maar deze samenwerking ziet er wel heel gaaf uit. Een klein probleempje: De collectie wordt op 6 maart gelanceerd en ik ben pas een dikke week later in Londen...   
Botanics Hot Cloth Cleansing Balm. Tijdens mijn zoektocht naar beautyproducten die ik niet mag missen in de UK, kwam ik de Eve Lom Cleanser vaak tegen. Alleen wel bizar prijzig. Even Googelen op een dupe en ik kwam terecht bij deze betaalbare variant van de 'Botanics' lijn van Boots. 
Nars Albatross Highlighter. Een echte holy grail, dus eigenlijk word het nu wel tijd om deze toe te voegen aan mijn stash.                                      

Real Techniques Core Collection. When in London, shop Real Techniques! Ik kan echt niet zonder deze kwasten thuiskomen. Ik twijfel alleen nog even welke set ik zal nemen. Deze lijkt me het handigst, maar ik denk dat ik pas ga beslissen als ik eenmaal in de winkel sta.
&Other Stories. Binnenkort hebben we hier in Nederland ook een winkel van dit chique zusje van H&M, maar daar kom ik niet voor ik in de UK ben. Ze hebben veel leuke make-upjes en een bodylijn met een aantal heerlijk klinkende geuren. Dat moet ik zelf ook eens zien!
Collection Concealer. Deze concealer is best budget te noemen (rond de 4 pond) en voor die prijs doet hij goed zijn werk, als ik tenminste de reviews mag geloven.
Sleek Blush By 3. Of ik deze echt ga kopen weet ik niet, maar ik weet wel dat ze nog steeds in mijn hoofd rondspoken sinds ze voor het eerst uitkwamen. Een perfect palette voor een vakantie, kun je nog eens afwisselen met blush kleurtjes.
Rimmel Moisture Renew Lipliner. Een doorzichtige lipliner lijkt me heel handig. Ik heb een aantal donkere lipstickkleurtjes die ik niet zo goed durf te dragen omdat ik bang ben dat ze een beetje gaan uitlopen. Maar om voor iedere lipstick een bijpassende liner te kopen... Dat is met deze niet nodig!
Revlon Just Bitten Kissable Lip Color. Lipproducten van Revlon zijn hier amper of niet te krijgen. Of het nu deze worden, of een lip butter... Dat weet ik nog niet. Maar ik verwacht wel dat er iets mee terug komt!

Urban Decay Naked 3 Palette. Hier hoef ik niks over uit te leggen, toch?
Indeed Labs Hydraluron Cream. Not sure how I feel about this. Lees er heel veel goeds (en ook slechts) over. Waarschijnlijk is dit een artikel dat ik ga aanschaffen als ik op de laatste dag nog wat geld in mijn portemonnee vindt (wishful thinking).
Mulberry Bayswater. Tja. Eigenlijk vind ik dat ik tenminste 1 keer in mijn leven een designertas moet kopen. Gewoon, omdat het kan. En op dit moment zou het financieel gezien kunnen. De Bayswater heeft altijd al hoog op mijn lijstje gestaan. Simpel, clean, geen grote merken erop... Gewoon perfect. En voor een designertas is hij nog niet eens zo belachelijk duur.
Primark. Natuurlijk, daar kan ik niet aan voorbij gaan. Veel leukere collecties dan in NL, en in sommige gevallen nog goedkoper ook!
Marc Jacobs Calamity. De tweede optie voor een designer bags. Deze is ongeveer de helft (!) van de Mulberry Bayswater, en minstens net zo mooi. Dat wordt nog even kijken en vergelijken in het 'echie'. Oh ja, als ik toch in de MJ store ben, moet ik ook even naar zijn Bookmarc store met awesome spullen.

Pfew! Een flinke wishlist dus. Ik ben al flink aan het sparen, dus ik hoop alles af te kunnen vinken. Al zullen er in Londen ook nog wel weer extra dingen bij komen...Zo moet ik natuurlijk ook Liberty, Victoria's Secret en Selfridges nog bezoeken. Can't wait!

Jullie nog aanraders?