Sunday, January 5, 2014

Lush Sale

Lush? Alweer? Jup, ik weet het. Maar, met een goede reden: De Christmas-sale! Vorig jaar was ik te laat en wist ik niet hoe makkelijk het was om in de UK te bestellen. Maar dit jaar zat ik op Tweede Kerstdag klaar achter de computer om koopjes te scoren. Hoewel ik niet direct iets van de kerstcollectie wilde hebben kon ik altijd even kijken, toch?

Nou, we kunnen allemaal wel raden hoe dat is afgelopen... Tot mijn verbazing waren er ook veel reguliere producten afgeprijsd, naast alle bath bombs, bubble bars en kerstcadeautjes. Ik had al snel een mandje vol. Voor dat zachte prijsje wilde ik best wat nieuwe dingen proberen!

Zoals je kunt zien is de bestelling nu wel ietsje groter dan de vorige keer... Maar can you blame me? Kijk maar eens naar de prijzen!
  • Pied de Pepper Foot Cream - 3,50 GBP / €4,20
  • Eau Roma Water Toner 250 ml - 3,75 GBP / €4,52
  • Big Shampoo - 5,75 GBP / €6,90
  • Helping Hands Handcreme - 3,75 GBP / €4,52
  • I Love Juicy 250 gr - 5,22 GBP / € 6,30
  • Veganese Conditioner 100 gr - 2,12 GBP / €2,50
  • Roots Scalp Treatment - 4,97 GBP / €6,00
 
Veel haarproducten zoals je ziet, maar ik vind het wel leuk om daar een beetje in af te wisselen. Big shampoo wilde ik al heel lang hebben, maar kocht ik niet omdat het belachelijk duur is. De shampoo is gevuld met een gigantische hoeveelheid zeezout en zorgt ervoor dat je haar stug wordt en veel meer volume krijgt. Maar in de Nederlandse shop is een pot 18,25! Ik bedoel maar.

Een haarmasker heb ik nooit gebruikt, maar ik heb wel eens last van een geïrriteerde hoofdhuid. Roots kwam dus als geroepen. Deze is speciaal ontwikkeld om je hoofdhuid weer tot rust te brengen. Er zitten allerlei heerlijke ingrediënten in, waaronder munt, honing en olijfolie. Het ruikt goddelijk! Ook dit is in Nederland flink prijzig trouwens, maar liefst 19,95.

Veganese is een conditioner die het haar glanzend maakt maar niet verzwaart, ik ben benieuwd! En dit is mijn derde fles I Love Juicy, dus dat is inmiddels al een klassieker in mijn badkamer. De Eau Roma Toner leek me ook wel wat. Ik heb al eens de Tea Tree variant gehad, en die vond ik al erg fijn. Nu deze huge fles in de aanbieding was kon ik de verleiding niet weerstaan. En de hand-en voetencrème... Dat heb je gewoon nodig, toch?

Ik vroeg me tijdens het bestellen wel af waarom deze producten in de aanbieding waren. Ze zouden toch niet bijna over de datum zijn? Inmiddels kan ik opgelucht zeggen dat dat niet zo is. Alles is bijna tot eind 2014 houdbaar! Dat zit dus wel goed. Ik zie alleen dat de Pied de Pepper uit het assortiment is. Maar daar kan ik geloof ik niet wakker van liggen. Ik heb toch zeker dertig euro bespaard!

I'm one happy camper!