Sunday, December 1, 2013

Shoplog!

Je leest het goed, het is weer zover... Afgelopen week heb ik al wat beautyshopping gedaan bij Etos en Ici Paris XL. Gisterochtend bracht ik nog een bliksembezoek aan Action en gistermiddag om een uur of vier stond ik ineens onverwacht in de Primark. Kijk, dat zijn nog eens leuke verrassingen!

Ici Paris XL
De eerste stop was de Ici Paris XL. Ik had vorige week weer eens de Grazia gekocht, en daar zat een kortingsbon van 5 euro bij. Daarbij was er ook nog eens een korting van 40% op alle lipsticks en glossjes! In de winkel kwam ik ook nog eens een aantal kerstproducten van Philosophy tegen. Ik koos de showergel in de geur 'Sweet Fluffy Cupcake', die ook nog eens een leuke shimmer heeft. Daarna door naar de lipsticks! Al snel had ik een geschikte kleur op het oog. De Rouge Coco van Chanel in de kleur 'Paradis'.

Philosophy Shower Gel 'Sweet Fluffy Cupcake' : 15.76
Chanel Rouge Coco Shine 'Paradis': 18.60
(Totaal voordeel: 19.16)
Etos
Daarna was het op naar de Etos voor de 1+1 actie. Ik ben zo tevreden over de Eau de Teint foundation van L'Oreal, dus daar wilde ik wel een back-up van. Oh, en herinneren jullie de Lancome mascara van een tijdje geleden nog? Nou... Die ben ik kwijtgeraakt. Bizar toch? Dus ik moest tijdelijk toch even iets anders. Het werd de Volume Million Lashes Excess. Bij de kassa zag ik ook nog de Maybelline Baby Lips hangen, met een euro korting. Leuk om die ook eens even te proberen! Ik koos voor de 'Hydration' versie.

L'Oreal Eau de Teint Foundation: 13.99
L'Oreal Volume Million Lashes Excess: 17.49
Maybelline Baby Lips 'Hydration': 2.49
(Totaal voordeel: 16.75)
Action
Bij de Action nam ik nog snel een aantal beauty-producten mee. Ik zag een laatste flesje L'Oreal Eye & Lip make-up remover staan en besloot hem mee te nemen. Na het gebruik van tig removers heb ik nog steeds mijn 'holy grail' niet gevonden. Daarom besloot ik ook deze 'zachte oogmake-up reiniger' van Olaz ook mee te nemen. En, heel saai, naam ik ook nog een Rexona deo mee. Toch weer goedkoper dan bij de drogist.

Olaz Eye Make-Up Remover: 1.99
Rexona Crystal Deodorant: 1.89
L'Oreal Eye & Lip Make-up Remover: 2.29
Dan heb ik op het gebied van eten nog een Action-tip. Superfoods zijn over het algemeen vrij prijzig, maar nu zag ik bakjes met "Healthy Mix"staan. Hier zitten onder andere goji-bessen, moerbeien en incabessen in. Ook zitten er cranberries, amandelen en andere ongebrande en ongezouten nootjes in. Handig om door de muesli te mengen, te eten met havermout, of gewoon als snack.

Healthy Mix: 1.89
Primark
Naar kleding kijk ik bijna helemaal niet meer bij de Primark. Ik ben al zo vaak teleurgesteld in de kwaliteit dat ik mijn geld (hoe weinig het ook is) er niet meer aan wil verspillen. Ik ga vooral voor de Home-artikelen, pyjama's en accessoires. Op de woonafdeling waren er weer een aantal nieuwe geurlijnen. Ik kocht van de serie "Autumn Breeze"en "Berry and Wild Fig" de Reed Diffuser en een klein geurkaarsje.

Reed Diffuser: 3,50 p/st
Geurkaars: 1,00 p/st

Een aantal basic haaraccessoires, altijd handig om in huis te hebben. Een paar grote haarclips, elastiekjes en borstels.

Round Brush: 2.00
Large Paddle Brush: 2.00
Elastiekjes: 1.50
Haarclips: 1.50

En natuurlijk nog een aantal pyjama's. Ook vond ik nog een paar suede handschoenen met bont erin. Ik zocht al een tijdje naar dit soort handschoenen, en vond ze nergens zo goedkoop. En ik moest de canvas shopper met mopshondjes gewoon wel meenemen, hij is zo cute!

Canvas Shopper: 2.50
Pyjama's: 8.00 / 10.00
Suede Handschoenen: 10.00
Seamless shorts: 6.00

En als laatste deze superfluffy sloffen. Ze zijn heerlijk zacht, en eigenlijk een beetje fout. Ik zeg: Roy Donders-approved! Maar goed, soms mag dat wel vind ik.

Sloffen: 6,00
Zara
Pfew, zijn jullie er nog? ;) Als laatste nog een last-minut aankoop bij Zara. Een kwartier voor sluitingstijd vielen we nog binnen. Na snel wat rondkijken (en stapelverliefd worden op een tas- oeps!) zag ik een hele fijne sjaal. Fijngebreid, en superzacht en lang. Perfect!

Sjaal: 16,95

Goed, dit was dus mijn shoplog van de afgelopen week. Zal het ook meteen de laatste van dit jaar worden?  De komende maand ga ik wel shoppen, maar alleen voor cadeautjes!