Monday, November 4, 2013

Lush is in!

Een week geleden liet ik zien wat ik besteld had op de Lush UK shop, en inmiddels staat alles hier al te pronken op het (toch al) overvolle badkamerkastje. Ik had gelezen dat ze snel waren met bezorgen, maar zo snel? Afgelopen donderdag stond er al een bezorger voor de deur!

Ik was erg benieuwd of alles nog heel zou zijn en of de houdbaarheidsdatum van de producten gunstig zou uitpakken. Dat eerste zat wel goed, de producten waren verpakt in een berg 'popcorn', zoals je die ook in de cadeau-verpakkingen van Lush terugziet.

En gelukkig was ook dat tweede dik voor elkaar. Omdat Lush producten maakt met verse ingrediënten, hebben ze allemaal een houdbaarheidsdatum. Nu is deze niet bindend (net zoals bij etenswaren), maar toch kan het zijn dat het product na verloop van de datum niet meer zo lekker ruikt... Gelukkig zijn deze producten vrijwel allemaal houdbaar tot eind 2014. Fijn! Helaas zaten er geen samples bij de bestelling, maar dat vind ik niet zo erg.

Kortom: Bestellen bij de Engelse Lush webshop zou ik iedereen aanraden! Vele malen goedkoper, met goede en snelle verzending. Wat wil je nog meer?