Monday, October 28, 2013

Lush UK Bestelling

Zoals jullie in mijn vorige shoplog al konden lezen had ik lichtelijk spijt dat ik geen grotere fles Rose Jam had gekocht bij Lush. Maar ja, hij is limited edition. Toch kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en surfte ik naar de webshop. Hij was weer op voorraad! Ik wilde al bijna op "bestellen" klikken, tot ik de post van Marijke langs zag komen. Zij had pas een bestelling geplaatst bij de Engelse Lush shop...


Tja, die Lush UK shop. Ik hoor er altijd goede verhalen over. Veel goedkoper, snelle verzending en soms exclusieve Lush retro producten. En nu accepteren ze naast creditcard ook PayPal! Ik begon als een bezetene te klikken en te rekenen. En het is gewoon bizar hoe veel geld het scheelt!

American Cream (100 gr)
Deze conditioner met aardbeien en vanille heb ik een aantal jaar geleden ook al eens gebruikt, en de geur was zo heerlijk dat ik die opnieuw heb besteld. Destijds was ik was teleurgesteld in de werking, maar mijn haar is nu wat rustiger, dus ik gun het een tweede kans.

UK webshop: 4,50 GBP / 5,27 EUR
NL webshop: 7,10 EUR

Bubblegum Lipscrub (25 gr)
De lipscrubs van Lush staan al een tijdje op mijn lijstje. Maar welke zal ik kiezen? Bubblegum, met zijn suikerzoete smaak? Popcorn, met zijn heerlijk zoete geur? Of toch Mint Julips, met zijn frisse, tintelende smaak? Uiteindelijk werd het Bubblegum, omdat die de beste reviews kreeg.

UK webshop: 5,50 GBP / 6,44 EUR
NL webshop: 9,65 EUR

Rose Jam Douchegel (500 gr)
Deze douchegel met heerlijke rozengeur moest ik gewoon in XXL-formaat bemachtigen. Dit is de eerste douchegel van Lush die ik in een grootverpakking wil hebben. Snow Fairy heb ik ook, maar die is gewoon te zoet voor dagelijks gebruik. Rose Jam is gewoon de perfecte rozengeur. Niet te zoet, niet te overweldigend, maar blijft wel heel subtiel hangen. I like!

UK webshop: 15,95 GBP /  18,66 EUR
NL webshop: 29,95 EUR

Ro's Argan Body Conditioner (225 gr)
Een tijdje voordat Nivea met zijn revolutionaire 'bodylotion voor onder de douche' kwam, had Lush deze body conditioner al. Opnieuw met de geur van rozen, en met argan olie voor een zijdezachte huid. Bij de aankoop van Rose Jam vorige week, kreeg ik een proefje van deze Body Conditioner. En ik hou ervan, zeker als ik hem na RJ gebruik. De geuren versterken elkaar zonder overheersend te worden. Inmasseren, afspoelen en klaar! Geen bodylotion meer nodig.

UK webshop: 15,95 GBP / 18,66 EUR
NL webshop: 31,50 EUR

Telt u even mee? 
Totaal UK webshop: 41,90 GBP / 49,02 EUR
Totaal NL webshop: 78,20 EUR

En dan de verzendkosten er nog bij...
UK webshop: 9,95 GBP / 11,64 EUR
NL webshop: 6,60

Omgerekend in euro's komt de Engelse webshop uit op 60,66 en de Nederlandse op maar liefst 84,80! Dat is gewoon een dikke twintig euro verschil, inclusief verzendkosten! Ik weet wel waar ik voortaan mijn Lush-stash ga aanvullen ;)

Heb jij al eens besteld bij Lush UK?