Monday, September 30, 2013

Wishlist

Op de valreep van september gooi ik er nog even een wensenlijstje tegenaan. Een kleintje dit keer, maar desalniettemin leuke producten. Wensen blijven het misschien niet eens lang, want volgende week staat er weer een tripje Antwerpen op de planning.

Weten wat ik zoal te wensen heb?


Allereerst (natuurlijk) de beauty-artikelen!
L'Oreal Nude Magique "Eau de Teint". Zoals ik jullie in een vorige post al vertelde, moet ik binnenkort op zoek naar een nieuwe foundation. Het merk Make Up Forever wordt nu niet meer verkocht in NL, en dus moet ik op zoek naar een goede dupe. En dit lijkt me op het eerste gezicht wel een goede vervanger! Een  lichte, waterige substantie met een redelijke dekking. Hij is nog goedkoper ook! Deze is rond de dertien euro, waar mijn MUFE 33 was! Nu maar hopen dat er een geschikte kleur bij zit.

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate. Ik dacht altijd dat serums voor vrouwen met een wat 'rijpere' huid bedoeld waren. Totaal niet voor mij dus, met mijn twenty-something, gemengde huid. Tot ik een  proefje kreeg. Wat een geweldig fijn spul! Als ik dit 's avonds gebruik ziet mijn huid er de volgende ochtend een stuk beter uit. Het is echt een oppepper. En hoewel het bijna een pure olie is, maakt hij mijn huid niet vetter. Het proefje is nu over de helft, maar die fullsize gaat er zeker komen! Die kost 36 euro voor 30 ml. Duur, maar niet té, al vind ik zelf.

Dermalogica Daily Microfoliant. Deze heeft al een aantal keer op de wishlist gestaan, maar ik blijf tegen die prijs aanhikken. Meer dan 60(!) euro! Maar het blijft geweldig wonderspul. Nu heb ik nog twee tubes supergrove scrub staan waarbij je het idee hebt dat je onder een schuurmachine ligt, maar zo glad als bij de Microfoliant wordt mijn huidje nooit. Laat er in Antwerpen nu een Dermalogica winkel zitten...



Adobe Photoshop Elements. Omdat de originele Adobe Creative Suite mijn bankrekening in een keer in de rode cijfers zou trekken, is Elements een aardig betaalbaar alternatief. Voor zo'n 70/80 euro heb je het programma in je bezit. Nu hoor ik jullie denken: "Maar Photoshop kun je toch gewoon downloaden?" Eh, ik niet. Met al die serienummers en extra beveiliging is PS echt een b*tch om te installeren. Dan maar een echte, wat uitgeklede versie. Want zoveel hoogstaande dingen deed ik er ook weer niet mee.

Sony eReader T2N. Ik hou van boeken. Ik hou van echte, papieren boeken. De geur, het gevoel, een volle boekenkast. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat ik met een eReader zou gaan lezen. Maar toch denk ik er de laatste tijd steeds meer over na. Echte boeken zijn best prijzig, en wegen een ton in je tas. Terwijl een eReader nog geen 200 gram weegt. Handig voor onderweg en op vakantie. In plaats van 2 kun je zo 2000 boeken meenemen! Het klinkt ideaal, maar of ik het (romantische) van het papier zomaar kan achterlaten?

En dan nog een item waar ik ZWAAR over twijfel.
De Essence Gel Nails At Home set. Bijna alle reviews heb ik gelezen en iedereen lijkt er wat anders over te vinden. Ik vind 35 euro best wel veel voor Esence-begrippen. Daarbij weet ik eigenlijk niet of ik er wel het geduld voor heb. Je moet de nagellak toch wel iedere keer heel goed uit laten harden. Daarbij is het een heel precies werkje, en moet je toch zeker vier lagen opbrengen. Maar, wat me nog het meest tegenhoud: De 'gelnagels' er weer af halen! Ik zie echt de meest verschrikkelijke foto's voorbij komen van half afgebrokkelde nagels. The horror!

Hebben jullie ervaring met een van bovenstaande producten? Please share!