Sunday, July 28, 2013

Primark Embellish 3D Manicure

Een paar weken terug had ik weer eens een shopdate met HeavenlyCinnamon. Dat was inmiddels ook al weer (schandalig) lang geleden, en omdat we in die tussentijd allebei jarig zijn geweest hadden we cadeautjes voor elkaar meegebracht. Ik werd echt gruwelijk verwend met allerlei leuks, waaronder dit 3D Manicure setje!

De set bestaat uit een witte/parelmoer-achtige basiskleur en natuurlijk de gekleurde 'caviar' bolletjes. Daarnaast zit er een opvangbakje en trechtertje bij om de overtollige bolletjes terug in het flesje te krijgen. Cute! De kleurcombinatie vind ik erg mooi.

Ik was een tikje huiverig voor de basiskleur, omdat hij slecht zou kunnen dekken, of heel erg zou kunnen gaan strepen. Maar gelukkig deed hij geen van beide! Hij bracht mooi, dik op en dekte daardoor in twee laagjes. De caviar moet je opbrengen door de bolletjes over de natte, net opgebrachte nagellak te strooien. Even wat aanduwen en de overtollige bolletjes van de nagel laten vallen.

Bij mijn eerste poging dacht ik dat het handig zou zijn om nog een laagje topcoat over de caviar aan te brengen, zodat ze wat beter zouden blijven zitten. Helaas werkte dit niet goed, want de kleur van de bolletjes begon uit te lopen! Het werden zo meer 'marble' nails met een rare structuur dan caviar nails.

Dit is dus de tweede poging. Ik ben echt superbenieuwd of de bolletjes lang blijven zitten, maar ik vind het er in ieder geval al geweldig uitzien!