Monday, April 15, 2013

Polish Of The Day

Eindelijk! De zon laat zich na die (wat leek een) ein-de-loze winter weer eens zien en dat betekent: Tijd voor zomerse kleurtjes op de nagels! Deze nagellak stond al eeuwen op mijn wishlist, maar was constant uitverkocht. Tot ik zag dat hij vorige week weer op voorraad was. Bestellen dus! And just in time for the sun...



En ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, want wat een heerlijke neonkleur is dit! China Glaze is daar wel echt de onbetwiste koning in! Vorig jaar had ik ook al zo'n heerlijke felle kleur van ze, Surfin' for Boys. Maar zoals jullie al in die post kunnen lezen was ik eigenlijk op zoek naar deze beauty. Wat ik destijds zei gaat trouwens nog steeds op. Neon is niet te fotograferen dus let op: Er zit wat kleurverschil in deze foto's en the real thing. Ik vind hem persoonlijk nog iets rozer dan op de foto's.


Tijdens mijn zoektocht naar deze kleur kwam ik vaak hetzelfde tegen: Hij is prachtig, maar lakt vreselijk! Ik las dat mensen ontelbare lagen moesten aanbrengen, of zelfs eerst een basiskleur om hem helemaal dekkend te krijgen. Ik was dan ook erg benieuwd toen ik aan het lakken sloeg. Maar gelukkig ging het prima! Ik gebruikte voor de zekerheid twee laagjes basecoat (die kleurpigmenten hebben nogal eens de neiging om in je nagel te trekken), en in twee laagjes was FFF dekkend. Ik zeg: prima! Hij droogt snel en mat op, maar met een extra topcoat is hij mooi glanzend. I like it!
  
Ik ben helemaal verliefd op deze kleur en ik zal hem dan ook veelvuldig gaan dragen deze zomer. Dus nee, ik vind het niet raar dat deze vrijwel constant is uitverkocht! Een beetje fout, maar wel heel leuk.

Ik kocht Flip Flop Fantasy bij PrettyPolish, toevallig ook de webwinkel waar ik mijn vorige China Glaze neon kocht!

Wat vind jij van neon nagellak? Hot or not?