Monday, April 1, 2013

Personal Update #6

Na de wishlist vond ik het ook wel weer eens tijd worden voor een personal update, want dat is inmiddels ook weer wat maandjes geleden! Wanna see what I've been up to lately?

1. As always heb ik weer flink geshopt. Dit is het begin van de schoenencollectie van 2013. U ziet glitter, leopard print en high heels. Meer heeft een vrouw niet nodig, zou je denken... 2. Ik bestelde meteen maar het eerste item van mijn wishlist, de Dior Addict lipstick! Alleen verstuurde Ici Paris XL die lipstick in een belachelijk grote doos. Fail! 3. When in Antwerp, visit Laduree! 4. Ik scoorde weer eens een fijn koopje in de sale. Het Guess-horloge waar ik al maanden naar loerde was nu afgeprijsd naar 35 euro! Okee, het is niet de MJ van mijn wishlist, maar it'll do ;)

5. Op bezoek bij mijn zusje moet ik natuurlijk ook even met de hamsters knuffelen! 6. Eindelijk de befaamde Kusmi Tea kunnen scoren. En voor echte theeliefhebbers is het de moeite zeker waard! 7. Tja, ze stonden op mijn wishlist, dus dan mag het... Toch? 8. Weer eens zondigen mij Mr. Donald's.

9 + 10. Ik probeerde de afgelopen maanden weer eens wat beroemde Pinterest-DIY's. Met Sharpies een porselein mok bekalken en er daarna een cake in a mug in bakken!

11. Ik bakte afgelopen weekend een 'Confetti Cake' met een mix van Duncan Hines en een frosting van Betty Crocker. Een woord: ZOET!

12. En dan misschien wel het belangrijkste nieuws uit deze post: Ik ga 5K rennen! Als a-sportieve couch potato deluxe had ik nooit verwacht dat ik dit ooit nog eens zou zeggen. Maar de inschrijving is officieel en dus moest er a la minute sportkleding worden aangeschaft, want ik heb helemaal niets! Inmiddels heb ik er twee dagen trainen op zitten. Het ging beter dan verwacht, maar nu loop ik erbij als een 90-jarige vanwege de spierpijn! I'll keep you posted...

13. Het traditionele paasontbijt! Gisterochtend gingen we weer helemaal los met scrambled eggs, paasbrood, croissants, scones met clotted cream en jam... Heerlijk! Nu al die calorieen er nog af rennen...