Saturday, April 20, 2013

Besteld: eBay!

Sinds eBay een nieuw uiterlijk heeft gekregen kan ik er werkelijk niets meer terugvinden. Waar je vroeger nog heel makkelijk op de goedkoopste resultaten kon filteren, krijg ik nu alleen maar vrij dure items te zien. What happened? Als er iemand tips heeft hoor ik die graag!

Toch vond ik een aantal dingen waarvan de prijs me wel aanstond, dus die heb ik besteld. Eens zien of het wat is!



1. Brown Crossbody Buckle Bag
Prijs: 7,80.
Seller: sanwoodtwo

2. Wayfarer Blue Mirrored Sunglasses
Prijs: 10,63
Seller: frankshop21s

3. Chiffon Stretch Maxi Skirt
Prijs: 8,15
Seller: creatworld

4. Stainless Steel Measuring Spoons
Prijs: 1,89
Seller: xiao2huan

Waarschijnlijk heb ik veel teveel betaald voor de zonnebril, maar ik kwam gewoon niet goedkoper uit. Zo jammer, want vorig jaar kocht ik zo'n zelfde zonnebril bij de Action voor 89 cent! Alleen ben ik die verloren op Lowlands. Beetje jammer. Ook is dit de eerste keer dat ik kleding bestel op eBay. Ik wil al langere tijd een maxi skirt, maar vond hem nergens zo goedkoop. Dus besloot ik het gewoon eens te proberen. Hij zal ongetwijfeld wat klein vallen (vaak zijn het Aziatische maten), maar er zit gelukkig een elastische band in!

Hebben jullie recent nog iets op eBay besteld? Of nog tips voor betere en goedkopere zoekresultaten?