Sunday, March 10, 2013

Wishlist - Maart 2013

Wishlists, het is laaaaaang geleden dat ik er eentje heb gemaakt. Vreemd eigenlijk, want ik heb altijd wel wat te wensen. Ook grappig: Toen ik opzocht hoe lang het geleden was dat ik een wishlist maakte, kwam ik een aantal producten tegen die er nu nog steeds op staan. Ach, zo weet ik tenminste dat ik die producten ook echt graag wil en dat het geen bevlieging is geweest zullen we maar zeggen. Des te meer redenen om ze nu echt te kopen!



* Dior Addict Lipstick (30,15)
Deze stond direct na het uitkomen (twee jaar geleden) al meteen op mijn wishlist. En wat heb ik deze eindeloos geswatched. Nog steeds ben ik er niet uit welke kleur ik moet kopen. Wordt het Diorkiss, Lucky, Icone of toch Plaza?

* Marc by Marc Jacobs horloge (179,00)
Zoals jullie misschien weten ben ik niet zo goed met horloges. Om de een of andere reden maak ik ze altijd stuk. Ik maak een kras op het glas door per ongeluk langs een muur te schuren, of sla ik het glas gewoonweg kapot tijdens het passen van kleding. Je bent onhandig of je bent het niet... Toch viel ik pas als een blok voor dit (toch wel prijzige maar oh zo mooie) horloge van Marc Jabobs. Dit is alles wat ik zoek in een horloge. Simpel en sophisticated. Maar ja, is dat het risico wel waard?

* Abonnement op Flow (+/- 50,00)
Goed, okee. Ik weet dat de algemene opvatting over Flow een beetje in de richting van "zweverig" en "kneuterig" gaat (dat dacht ik eerst ook), maar ik vind het tijdschrift verrassend leuk! Het ziet er ten eerste geweldig uit - je ziet dat er aandacht en liefde aan is besteed - en er zitten altijd leuke extra's bij. Zeker nu ik helemaal into DIY'en ben sluit dit perfect aan...

* Apple Magic Mouse (70,00)
Ik ben het helemaal zat, die stomme muis met dat scrollwieltje dat iedere keer vastloopt. Hoewel deze vast erg wennen zal zijn (geen fysieke knopjes meer), zal het in ieder geval beter zijn dan dat ik nu heb. Want blogs lezen en foto's bewerken is wel een erg lang en frustrerend proces.

* Longchamp Pliage Cuir (?)
Wie goed heeft opgelet is de Longchamp Pliage al vaker tegen gekomen op een wishlist. Al een aantal keren heb ik bij deze tasjes staan kijken, maar telkens hield iets me tegen. Tot ik pas over het web surfte en de nieuwe, leren variant tegenkwam. Waar ik nog een beetje twijfelde over de nylon variant (ziet er toch een tikje cheap uit voor die prijs) vind ik de leren uitvoering helemaal te gek. Deze moet ik hoe dan ook hebben! Ik heb alleen geen flauw idee wat de prijs van deze schatjes is. En dan moet ik ook nog uit een van die tig geweldige kleuren kiezen...

* Dermalogica Daily Microfoliant (66,00)
Het was al duidelijk toen ik mijn review over een aantal Dermalogica-favorieten schreef: "Deze zal ik misschien nog wel eens fullsize kopen." En dat zou zo maar eens kunnen gebeuren binnenkort, want ik mis dit product echt! De gezichtsscrubs die ik op dit moment gebruik kunnen niet tippen aan het effect van het witte wonderpoeder. Maar alleen die prijs... Daar zal ik me toch echt overheen moeten zetten.

* Rachel Khoo - Chez Rachel (24,95)
Kookboeken, ik heb er volgens mij een nieuwe verslaving bij. In januari kocht ik mijn eerste 'echte' kookboek, van mijn grote held Jamie Oliver. Sindsdien kan ik geen boekhandel binnengaan zonder rond te snuffelen bij de sectie 'Koken'. En daar kwam ik het boek van Rachel Khoo tegen. Ik had er al eens over gelezen op de blog van Nenz en er staan heerlijke (makkelijke) recepten in. Het zal niet lang duren voor deze in de boekenkast staat!

* Converse All Stars Ox - Optical White (69,99)
Hoewel Vans en New Balance op dit moment helemaal hot en happening zijn op het gebied van sneakers, blijven Converse All Stars een speciaal plekje in mijn hart houden. Voor de zomer wil ik graag nog een paar witte lage Chuck Taylors aan mijn collectie toevoegen. Want wat staan ze leuk en casual onder... Alles, eigenlijk! Een sidenote: Ze zijn in de loop der jaren wel belachelijk duur geworden!