Monday, February 11, 2013

USFoodz Bestelling

Al jaren boven aan mijn wensenlijstje: Een tripje naar de US of A. Maar aangezien dat een vrij dure aangelegenheid is (en dan heb ik het vooral over shopping money), blijft het voorlopig alleen nog maar bij dromen en sparen. Gelukkig is het wel mogelijk om kleine beetjes Amerika naar hier te halen. Forever21 is in aanbouw, A&F is reeds geopend, op Schiphol zit al een Victoria's Secret en ook voor Amerikaanse treats hoeven we tegenwoordig geen vliegtuig meer te pakken. USFoodz is namelijk een stuk gemakkelijker.

Het is inmiddels alweer zeven (!) weken geleden dat ik deze order plaatste, maar ik wil jullie al deze tip niet onthouden.

Omdat het al een paar weken geleden is dat ik de bestelling binnenkreeg, heb ik zelfs al een Betty Crocker-mix gemaakt. De Walnut Brownie's met Hershey's chocolade. De BC-mixen zijn supermakkelijk te maken (meestal alleen water of olie toevoegen en mixen) en smaken de-lish!

Dit is de rest van de bestelling. Zoals je ziet nog meer Betty Crocker mixen en frostings. What can I say... I just love cake! Verder Arm & Hammer Baking Soda (om te bakken en beauty-DIY'en), Pop Tarts, Swiss Miss mix voor chocolademelk en Ice Breakers mintjes.

Dit zijn de BC-mixen die ik kocht. Carrot Cake heb ik al eens eerder gehad en is heerlijk. Angel Food is een hele bekende en makkelijke mix, je hoeft alleen nog maar water toe te voegen! Hier ben ik echt heel benieuwd naar. Als tegenhanger moest ik Devils Food natuurlijk ook kopen. Als ik zo naar de verpakking kijk zal dat ook geen straf zijn. Daarbij kocht ik ook twee frostings, de vanille-variant en de roomkaas. Heel makkelijk uit te smeren over de taart!

Naast de walnootbrownies kon ik het ook niet laten om de Pop Tarts te proberen. Dit product is echt een begrip in Amerika, je hebt het in tientallen smaken, en volgens mij ontbijten sommige mensen er zelfs mee! Maar wat is het nou eigenlijk? Een koekje? Een broodje? Op de verpakking staat "Toaster Pastries", gebak voor in de broodrooster. Right...

Ik koos (natuurlijk) voor de variant met Cookies 'n Creme (Oreo's dus). Het klonk in ieder geval lekker. Alleen toen de bereidingswijze. Achter op de verpakking staat dat het in de magnetron of broodrooster kan worden klaargemaakt.
Magnetron: Haal de PopTart uit de verpakking en plaats het op een magnetronbestendig bord. "Microwave on high settings for 3 seconds". Wat wil dit zeggen? Onze 'hoogste stand' is 900 Watt, en die drie seconden halen in dat geval helemaal niets uit. Dus... Snap ik het gewoon niet, of hebben ze in de US andere magnetrons?
Broodrooster: Spreekt voor zich. Gewoon toasten voor een minuut of drie aan beide kanten. Dat werkte een stuk beter! Alleen gebeurde er niet wat ik had verwacht/gehoopt. Ik had verwacht dat het platte koekje wat groter zou worden, en dat het glazuurlaagje vloeibaar zou worden. Maar nee, niets daarvan! Dit was het resultaat: Een warm, plat koekje met licht vloeibare vulling. Overigens is het wel lekker! Heel zoet (zeker als je het als ontbijt eet), maar daar hou ik wel van ;-)


Mijn eerste bestelling bij USFoodz is in ieder geval een succes! De prijzen zijn best redelijk, de bezorging is snel en je krijgt zelfs een paar samples! Enig 'nadeel': Je moet minimaal voor 30 euro bestellen. Dan is de verzending wel gratis, maar je kunt dus niet onder dat bedrag bestellen. Dus wacht even tot je wishlist lang genoeg is, of zoek iemand die mee wil bestellen!

Heb jij wel een iets besteld bij USFoodz.nl? Wat voor American food zou jij graag willen proberen?