Sunday, January 20, 2013

Shoplog Breda

(Bron foto)
Na veel (heel veel) online shoppen was het gisteren weer eens tijd voor een dagje onvervalst shoppen. Natuurlijk is overal de sale nog volop aan de gang, en hoewel ik normaal gesproken niet zo'n koopjesjager ben, ben ik dit keer goed geslaagd! Benieuwd wat ik heb gescoord?


Allereerst moet ik wel even zeggen dat de kwaliteit van de foto's iets minder is dan jullie van me gewend zijn. De batterij van mijn camera gaf het op, en voordat die helemaal opgeladen was zou het alweer donker zijn. Daarom heb ik onderstaande foto's maar even met mijn telefoon gemaakt.

De eerste stop was bij V&D, waar ik mezelf al snel op het sale-rek van Mango stortte. Met armen vol ging ik de paskamer in, om uiteindelijk met twee jurkjes naar de kassa te lopen. Tot ik ineens een hoekje met kleding van Mart Visser zag hangen. Ook daar waren wat items in de sale. Waaronder dit mooie jurkje. Ik twijfelde nog wat over de maat, maar besloot onder het mom: "Ik doe eens gek" toch maar te passen. Hij zat als gegoten en ik was op slag verliefd. De Mango jurkjes gingen terug en deze belandde op de toonbank. De jurk was afgeprijsd van 89,99 naar 59 euro. Ook had ik nog een cadeaubon van 5 euro. Altijd meegenomen!

Daarna naar de good old Hennes. Genoeg leuks te zien, maar op de een of andere manier niet leuk genoeg om te gaan passen. Ook de sale was niet om over naar huis te schrijven. Net op het moment dat ik rechtsomkeert wilde maken liep ik tegen het 'beauty' gedeelte aan. Ik besloot een van de leuke geurkaarsen te proberen. Hoewel deze niet in de sale was, pakte ik toch nog even korting mee. In mijn portemonnee vond ik nog een kortingskaart van 5 euro. Dus ik betaalde voor deze kaars nog maar 1,95. Koopje!

De sale van The Body Shop kan ik nooit weerstaan. En wat was er weer veel leuks in de aanbieding en wat waren de kortingen fijn! Ik kocht een Rainforest Shampoo setje met vier mini's (twee x shampoo en twee x conditioner + een kam) voor 6,50 en twee Earth Lovers showergels in de geuren Cucumber and Mint en Fig and Rosemary voor 3 euro per stuk.

Ik zoek al langer naar een sieradenboompje. Bij Xenos hebben ze veel verschillende soorten, maar telkens vond ik ze net niet leuk genoeg. Tot nu! Dit was precies wat ik zocht. Simpel, strak, en je kunt er fatsoenlijk wat kettinkjes aan ophangen. Bij de kassa hoorde ik de klant voor me iets over kortingsstickers vragen. "Ohja, er is deze week een actie!" En dus scoorde ik nog even 25% korting en was deze boom geen 8,99, maar 6,74. Bingo!

Dit boek was (natuurlijk) niet in de aanbieding, maar ik wilde hem al tijden hebben. Ik ben echt fan van Jamie en de gerechten die hij in zijn nieuwe tv-serie '15 Minute Meals' maakt zien er altijd heerlijk uit. Dus nu kan ik ze zelf ook een keer proberen ;-) 'Jamie in 15 minuten' kost 29,95.

Zoals jullie misschien wel weten ben ik de laatste tijd helemaal into C&A, dus daar kon ik niet zomaar voorbij lopen. Helaas bestond de sale alleen maar uit restjes, en dus ging ik maar even bij de nieuwe collectie kijken. Daar zag ik deze combi hangen. Een bloesje van dunne stof met knoopjes en vogeltjes, en een knaloranje blazer. Leuk! Uiteindelijk kocht ik er ook nog een knalblauwe skinny bij, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten... *Oeps!*
Bloesje met vogels: 15 euro. Oranje  blazer: 29 euro.

Op de terugweg schoot ik nog even binnen bij PRO. Er waren veel Vans in de aanbieding, en sinds een tijdje ben ik helemaal fan. Net als All Stars lopen ze heerlijk en zijn ze er in allerlei leuke kleurtjes en printjes. Er was genoeg leuks, maar niet in mijn maat. Tot ik ineens iets zag glinsteren onderin het vak... Na een korte pas-sessie wist ik genoeg. Deze zilveren schatjes gaan mee! Ze waren afgeprijsd van 59,99 naar 29,95.

Pfew! Best een geslaagde shopdag, al zeg ik het zelf. Ik kan weer een tijdje vooruit ;-)

Hebben jullie nog iets leuks gescoord in de sale?