Sunday, January 6, 2013

MAC Haul: De foto's en swatches!

Happy new year! 

Volgens mij mag het nog net, toch? Ik wens jullie allemaal veel geluk, liefde en gezondheid in 2013! Het is wat stilletjes geweest op de blog, maar natuurlijk kan ik jullie de beelden van mijn MAC bestelling niet onthouden. Dus toen vanmiddag eindelijk de zon zich weer liet zien heb ik meteen mijn camera gepakt. Kijk mee!

Blanc Type en All That Glitters Eyeshadow Refill

Deze refills kocht ik voor mijn Pro Quad. Ik had zelf al twee kleuren in het palette gedaan, Woodwinked en Satin Taupe, en ik wilde er nog twee om het palette af te maken. Ik koos voor kleuren die alom bekend zijn. Blanc Type, een goed gepigmenteerde matte highligter, en All That Glitters, een oudroze kleur met subtiele shimmer.
De Pro Palette Refill Pans Blanc Type (Matte2) en All That Glitters (Veluxe Pearl) kosten 13 euro.

Springsheen Powder Blush
Wat heb ik getwijfeld. Springsheen of toch maar Peachykeen? Na wat iene-miene-mutte is de keuze toch gevallen op Springsheen. En daar heb ik geen spijt van! Wat een prachtige kleur is dit! Roze maar toch een beetje peachy, met een prachtige gouden glans er doorheen. Afhankelijk van het licht lijken het wel twee totaal verschillende blushes!
De Peachykeen (Sheertone Shimmer) Powder Blush kost  21 euro.

Lickable Lipstick
Deze lipstick stond eigenlijk helemaal niet op mijn 'all time wishlist'. Ik ontdekte hem pas toen ik tijdens een shopdate uitprobeerde. Hij zat namelijk ook in de Glamour Daze/Fabulousness collectie van afgelopen kerst. Wow, wat een mooie kleur! Alleen enorm buiten mijn comfort zone. Ik vroeg de MUA om advies, en nadat ze hem vakkundig had aangebracht moest ik toch eventjes wennen. Maar na een middag met paarsroze lippenstift hebben rondgelopen was ik overtuigd. Hij gaat op de wishlist! Ook leuk: Hij heeft hele subtiele blauwe shimmer/ondertoon die ervoor zorgt dat je tanden witter lijken. Altijd meegenomen.
De Lickable Lipstick (Cremesheen) kost 18,50.

Nymphette Lipglass

Dit was eigenlijk een pure gok. Ik heb deze Lipglass vast wel eens geswatched aan een counter, maar nooit effectief gekeken of hij me wel zou staan. Toch gooide ik hem na het lezen van online reviews in mijn mandje. 'Volgens mij is dit zo'n kleurtje dat bijna iedereen wel staat'. En gelukkig, hij is prachtig! Lichtroze en volgestouwd met gouden glitter. Op de lippen pakt dat gelukkig heel subtiel uit! Echt een kleurtje voor elke dag.
De Nymphette Lipglass (Frost) kost 17,50

Now, without further ado: De swatches!

Vlnr: Blanc Type, All That Glitters en Springsheen
Links Nymphette, rechts Lickable

Nymphette Lipglass (daglicht)
Nymphette Lipglass (met flits)

Lickable Lipstick (daglicht)
Lickable Lipstick (flits)

Zou Lickable ook een kleurtje voor jou zijn? Of kies je eerder voor Nymphette?