Saturday, November 10, 2012

Swatch: Essie - Trophy Wife

Vandaag een swatch die ik al een hele tijd geleden heb gemaakt. Dit kleurtje kocht ik tegelijk met Lapiz of Luxury. Ik heb lange tijd getwijfeld of ik deze mee moest nemen of toch de wat donkerdere Dive Bar, maar het werd uiteindelijk deze. Al staat de andere kleur gewoon nog op het verlanglijstje hoor. Klik verder voor meer swatches!

Essie - Trophy Wife (direct zonlicht)

De lak brengt erg makkelijk op door het brede, ronde borsteltje. Ook is de lak na twee lagen dekkend. Hij is wel een piepklein beetje streperig, maar dat is eigenlijk bij iedere lak met veel shimer/metallic finish. De kleur is prachtig. Is het donker zeeblauw? Petrol? Zie ik een hint van groen?

Essie - Trophy Wife (direct zonlicht)
Essie - Trophy Wife (direct zonlicht)
Essie - Trophy Wife (daglicht)

Ik vind deze lak een aanvulling op mijn stash! Net als Lapiz of Luxury een blauwe kleur die je handen niet meteen bleek of grijs laat lijken. 

Essie lakjes zijn te koop bij Etos en DA voor een adviesprijs van 9,95.

Wat vind jij van deze kleur?