Sunday, November 4, 2012

Shoplog!

Shame on us. Want wat was het toch ontzettend lang geleden dat HC en ik elkaar gezien hadden. Al bijna een half jaar! Daar moest natuurlijk snel verandering in komen. En daarom stond er voor gisteren een shopdate gepland. We hebben lekker bijgekletst, rondgekeken in de winkels en natuurlijk geshopt! Vandaag laat ik jullie mijn shoplog alvast zien.

Vrijdagavond kwam ik er ineens achter dat de M.A.C Glamour Daze en Fabulousness kerstcollectie vanaf zaterdag in de winkels zou liggen. Moet zeggen dat ik de nieuwe collecties de laatste tijd niet meer zo in de gaten hou (want: saai!), maar als we er toch zijn gaan we wel even kijken! En natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis...
En dit is de buit! M.A.C. Everything That Glitters nagellak (14,50) uit de Glamour Daze collectie en het Fabulousness Warm Eye Palette (43 euro) uit de Fabulousness collectie. Ik twijfelde nog even over de Luxurious Pink Lip Bag, maar toen ik erachter kwam dat de Lickable lipstick in het vaste assortiment zat, liet ik hem aan me voorbij gaan. Lipgloss gebruik ik amper meer en lippotloden al helemaal niet. Zou dus zonde van het geld zijn. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik ook niet stijl omver sloeg van de pigmentatie van het oogschaduwpalette. Maar kijk hoe cute! En die nagellak, die was onvermijdelijk natuurlijk. So pretty!

Bij Lush kocht ik even later I Love Juicy shampoo. Ik heb er ooit een proefje van gehad en mijn haar voelde daarna zo heerlijk fris en fruitig! Die wilde ik graag wat langere tijd testen. Daarnaast vroeg ik een proefje van de nieuwe Twilight shower gel. De bath ballistic vond ik heerlijk, maar hoe is 'ie onder de douche?
Daarnaast kocht ik ook nog wat kleding. Linksboven zie je een mooie okergele blazer van C&A. Sinds kort loop ik daar regelmatig even binnen en ik word iedere keer verrast. Een jaar geleden wilde ik er niet dood gevonden worden, maar wat een leuke en vooral goedkope dingen! Weer eens iets anders dan de Hennes. Dit jasje was 39 euro. Ook de 'dip-dye' trui linksonder is van de C&A en deze was (geloof het of niet) 12 euro! Bij de New Yorker kocht ik de twee tanktops met glitter (12,95 per stuk) en het T-shirt met wolvenprint (9,95).

Maar, het toppunt van de shopdag was toch wel de internetbestelling die ik bij Zara op ging halen...
Toen ik deze bikerboots met studs (109,-) op de site van Zara spotte was ik op slag verliefd. Ik had al bij meerdere schoenwinkels stoere boots met studs gezien, maar die waren me allemaal toch net iets te lomp, groot, grof of te duur. Deze zagen er iets subtieler en vrouwelijker uit, en ook het studspatroon en de riempjes zijn perfectie. Alles aan deze laarsjes klopt voor mijn gevoel. Alleen had het bestellen nog wat voeten in de aarde. Want: er moet vooraf betaald worden met PayPal of creditcard en bij het retoursturen wordt het geld op dezelfde manier terugbetaald. Mja, niet echt ideaal als je het mij vraagt. Ik liep daarom al de hele week te duimen dat de laarzen zouden passen, en gelukkig deden ze dat ook! Me = one happy camper!

Kom jij ook wel eens bij de C&A? En wat heb jij van de MAC kerstcollectie gekocht?