Sunday, October 28, 2012

Project Pinterest #1


Ja, je ziet het goed: Een gloednieuwe rubriek op SSB! Zoals jullie misschien al hebben kunnen lezen zijn ik en HC sinds een tijdje verslaafd aan Pinterest. Inmiddels hebben we al honderden fijne recepten, mooie nail-art en coole DIY's gepind. Maar ja, daar moeten we natuurlijk wel iets mee doen. En tadaa, een nieuwe blogrubriek was geboren!

Want zijn al die knutselwerkjes wel echt zo makkelijk? En die recepten wel zo lekker als ze eruit zien? Daar gaan we door middel van deze rubriek achter komen...

Vanochtend besloot ik een van mijn allereerste pins in de praktijk te brengen. Benieuwd welke dat is? Lees snel mee!

Het gaat om het volgende recept voor ontbijtmuffins. Brood, bacon en ei in de vorm van een muffin! Sounds good, looks good... Maar is het dat ook?

Het recept op Culy.nl was erg simpel en duidelijk. Muffinvorm invetten, vorm vullen met brood, bacon bakken en over de vormpjes verdelen en tot slot een eitje eroverheen. Twintig minuutjes in de oven en klaar! Het is zo ontzettend simpel dat ik me bijna schaam dat het een jaar heeft geduurd voor ik dit zelf uitprobeerde.

En het was echt heerlijk! Dit is echt een supermakkelijk en snel receptje om in elkaar te flansen op een luie zondagochtend. This is a keeper!

Net uit de oven...
Heerlijk!
 
De uitvoering van mijn eerste pin is dus goed bevallen, op naar de volgende!

Zitten jullie ook op Pinterest?