Friday, October 26, 2012

Perspresentatie Paperchase


Hoeveel notitieboekjes kan iemand hebben? Ik heb er in ieder geval nooit genoeg en tijdens de perspresentatie van het Engelse merk Paperchase stond ik dan ook half kwijlend al een verlanglijstje te maken. Die wil ik en die wil ik en die...

Tijdens een shoptripje in Rotterdam met Neonrocks ontdekten wij Paperchase in de Bijenkorf. Yeah! Sinds mijn kennismaking in Londen, heel wat jaren eerder, was ik het nog niet eerder in Nederland tegengekomen. In die tijd woonde mijn ex in Londen en elke keer dat ik weer naar huis ging nam ik iets van Paperchase als een souvenir voor mezelf mee. 

Paperchase en ik gaan dus way back, dus je kunt je wel voorstellen hoe enthousiast ik was toen ik een mailtje met een uitnodiging voor de perspresentatie van de kerstproducten. *happy dance*

Hieronder vind je een kleine impressie van de producten die je nu al in de winkels vindt. 


Kijk snel verder voor veel uiltjes (liefde!), cute kerstproducten en meer leuks!
















En tot slot nog wat plaatjes van al die leuke kerstsnuisterijen. 








                  

Toen ik afgelopen week op Utrecht Centraal was heb ik al de eerste kerstspullen en kerstkaarten gespot. Vanaf nu druppelen er steeds meer kerstige producten binnen.

Tegenwoordig vind je Paperchase in een aantal grote Bijenkorf's en op de stations van Amsterdam Zuid, Arnhem en Utrecht Centraal. Binnenkort wordt een vierde filiaal geopend op het nieuwe Centraal Station van Rotterdam. Neem als je in de buurt bent zeker eens een kijkje. Ik durf te wedden dat je niet met lege handen naar huis gaat! *wink*
O, mocht Paperchase nog niet bij jou in de buurt te vinden zijn of wil je weten wat ze nog meer verkopen dan kan je terecht op de Engelse webshop.  En ze verzenden gewoon naar Nederland! *gevaarlijk*