Thursday, July 19, 2012

Quick Tip!

Ik hoop echt dat ik niet te laat ben met deze tip, maar als je de kans hebt: REN NU NAAR DE ACTION! Ze hebben sinds kort namelijk een heerlijke lijn met allerlei doucheproducten in vier verschillende geurcombinaties. Ik wist het ook nog niet, maar de blogpost van Kelly kwam precies op het juiste moment.

Zaterdag ging ik namelijk onverwacht zelf naar de Action. Helaas hadden ze toen alleen de Shower Foam en de Shower Cream, maar toen ik eergisteren nog eens ging (addict much?) hadden ze ineens de Body Scrub, Body Butter, Reed Diffuser en handzeep! Dus... Kocht ik het hele assortiment van mijn favoriete geur, Happy Days. Die ruikt lichtzoet en lekker fris naar grapefruit en mandarijn. Yum!

Ik ben supertevreden over de producten die ik tot nu toe heb geprobeerd (Butter, Scrub en Foam). Ik roep dan ook: DOEN! Zeker omdat geen van de producten duurder is dan 2 euro. Ja, dat lees je goed. Action-style, baby!

Een kleine kanttekening: Mensen met een gevoelige huid kunnen het beste even op de ingredientenlijst kijken voor ze iets aanschaffen. De doucheproducten zitten, voor zover ik kan zien, boordevol sulfaten en andere 'chemische rommel'. Dat kleine prijsje moet ergens vandaan komen natuurlijk ;-)

Happy shopping!