Saturday, July 14, 2012

I did some late night (online) shopping...


Gisteren liep ik even rond in de Sephora en besloot ik wat OPI te swatchen. Niet de felle en opvallende kleuren, maar juist de neutrale en sophisticated lakjes. Ik had het niet verwacht, maar ik werd direct fan van 'Bubble Bath'. Een OPI klassieker, maar die liep ik altijd straal voorbij. Boring! Maar deze nagellak blijkt mijn ideale 'my nails but better' kleurtje te zijn!

Alleen... Die 13,95 blijft toch wel veel geld voor een nagellakje. Zeker als het daarna niet eens opvalt dat je uberhaupt nagellak draagt! Toen herinnerde ik me ineens dat de Misa lakjes in de aanbieding waren bij Boozyshop. Ideaal, misschien zit er wel een dupe bij! Helaas kon ik niet zoveel Misa swatches vinden, maar tijdens mijn zoektocht kwam ineens Alice & Jo bovendrijven.

En gelukkig maar, want daar waren de Misa lakjes waar ik mijn oog op had laten vallen (bovenstaande kleurtjes) nog goedkoper dan bij Boozyshop! Twee euro vijftig, waar ze bij Boozyshop 3,47 kosten. Ook waren de verzendkosten bij A&J iets lager dan bij Boozy. Ik bedacht me geen moment en gooide de twee lakjes in het mandje. Ook besloot ik eindelijk het Sleek 'Oh So Special' Palette maar eens te bestellen. Die staat al maanden op mijn wishlist. En omdat ik toch bezig was gooide ik ook de EOS Sweet Mint lippenbalsem in het mandje. Ben ik ook al lang heel benieuwd naar!

Om een lang verhaal kort te maken: Ik zocht naar een dupe van Bubble Bath en bestelde uiteindelijk een tweede lakje, palette en een lippenbalsem mee. De logica van een beautyblogger...