Friday, June 1, 2012

Personal Update #4

(Bron foto)

Ahum. Dus... Ik schaam me een beetje. Ik heb jullie verwaarloosd, I've been a bad blogger! Maar niet getreurd, ik ben van plan om de komende tijd beter mijn best te doen. Jullie kunnen dus weer een aantal reguliere beauty-posts, swatches en reviews verwachten. Maar eerst: Een personal update!

De vorige personal update stamt van iets minder dan een maand geleden, en de mensen die me volgen op Instagram weten dat er inmiddels aardig wat foto's bij zijn gekomen. Kijk mee!

Deze maand...
Haalde ik bij de eerste zonnestralen een frozen yoghurt bij Frozz * Kocht ik een te gek peper en zoutstelletje bij Tiger.dk * Studeerde ik officieel af, hurray! * Kocht ik als cadeautje het Naked2 palette voor mezelf * Las ik het boek "How To Be A Woman" van Caitlin Moran * Haalde ik de tweede Nederlandse Vogue * At ik weer eens Smarties! * Kreeg ik een stylingsessie van de H&M Style Advisor * Scheen de zon eindelijk weer!

Ging ik voor de allereerste keer naar Parijs! Je t'aime...

Kon ik thuis nog nagenieten van het tripje met echte (dure!) Laduree Macarons * Kon ik vanwege het mooie weer mijn favo zomerlipstick weer dragen, Genial van Chanel * Kocht ik de Moringa Beautifying Oil van TBS * Bakte ik een heerlijke carrot cake met Amerikaanse bakproducten * Lakte ik mijn nagels neonroze met Woodstock van Urban Decay * Kon ik eindelijk mijn Zara wedges uit Antwerpen aan! * Sliep de kat rustig verder * Spotte ik geweldige bloemetjeshakken bij de Primark * Droeg ik de ketting uit mijn vorige personal update!

 Zo, en nu weer aan het bloggen ;-)