Monday, June 4, 2012

On my way: eBay!

Het is weer zover! Na dik een half jaar vond ik het wel weer eens tijd worden voor een kleine bestelling op eBay. En ik ben weer helemaal verslaafd! Na een lekker middagje zoeken, klikken en selecteren heb ik een watchlist/wishlist van hier tot Tokio, maar ik heb me ingehouden en het volgende afgerekend...

1. Honderd losse studs om mijn oude All Stars of mijn spijkerjasje mee op te pimpen. $2,89 (seller)
2. Zilveren oorbellen met studs. $1,89 (seller)
3. Een sjaal met Aztec-achtige print. $4,64 (seller)
4. Drie screenprotectors voor mijn telefoon. $0,99 (seller)
5. Een Hello Kitty telefoonhoesje. $3,59 (seller)
6. Een telefoonhoesje met een soort ombre effect en druppels. $2,78 (seller)
7. Een knalroze jelly-telefoonhoesje. $1,58 (seller)
8. Een ketting met een dubbele rij studs. $3,59 (seller)
9. Een telefoonhoesje met casetteprint. $1,99 (seller)

Zoals je ziet erg veel telefoon-accessoires. Maar wat wil je ook? Eindelijk zijn er eens een paar leuke (en goedkope) hoesjes te vinden. En zo kan ik ook eens afwisselen!

Nu moet ik toegeven: Ik ben geen held als het op eBay aankomt. Ik kan veel dingen die ik zoek vaak helemaal niet vinden, en ik durf te wedden dat de echte die-hards onder ons al mijn gekochte spullen voor een fractie van de prijs kunnen vinden. Op eBay kan het namelijk al-tijd goedkoper. Vandaar ook mijn vraag aan jullie:

Wat zijn jullie beste tips als het op eBay aankomt?