Thursday, June 28, 2012

New In: Truly Yours - Juni

Het is alweer dik een half jaar geleden dat de eerste beautybox werd geintroduceerd in Nederland. Ik wist destijds niet hoe snel ik me moest inschrijven voor de Glossybox, maar eenmaal in huis was ik toch een tikkeltje teleurgesteld. Inmiddels is ons land twee beautyboxen rijker en ik besloot deze maand de Truly Yours eens te proberen.

De Truly Yours box heeft hetzelfde principe als de Glossybox. Als je een account aanmaakt en een box wilt bestellen, zit je direct vast aan een maandelijks abonnement. Het geld wordt automatisch afgeschreven en je ontvangt iedere maand een box met 5 luxe samples. Het enige verschil met de Glossybox is de prijs. De Truly Yours kost 12,95 per maand, terwijl een Glossybox 12,50 is.

Hoewel dat hele 'abonnement' me in het begin heel erg afschrok, is het heel erg makkelijk om het abonnement weer stop te zetten. Dus ook als je maar 1 maand een box wil proberen is er geen probleem.

Verder vind ik de service en website van Truly Yours ook prima in orde. Behulpzame klantenservice, een mailtje als je bestelling onderweg is (met Track&Trace!) en snelle, nette bezorging door SelektVracht. Niets op aan te merken dus.

De box zelf lijkt qua formaat iets kleiner dan de Glossybox, maar is wel van hetzelfde stevige karton gemaakt. Daarnaast heeft de box een lekker fris mint/blauw kleurtje. Nice! Maar het belangrijkste is natuurlijk de inhoud!

Wat zit er in de Truly Yours Juni Box?

 - Toni & Guy Sea Salt Texturing Spray (Fullsize)
Drie fullsize producten en drie samples. Mijn eerste indruk is erg positief! Vooral met deze Toni & Guy Spray ben ik erg  blij. Ik had hem al voorbij zien komen in de Glossybox van juni en ik wilde hem ook heel graag proberen. Heel fijn dus dat hij ook in de Truly Yours zit! Dit flesje kost in de winkel al 12,99, dus de prijs van de box heb ik er al uit!

- ROC Soleil Protexion SPF 30 Lip Balm (Fullsize)
Een lippenbalsem is altijd goed, en zeker als er ook nog SPF in zit. Ik heb al eens een lippenbalsem van de Hema gekocht met SPF, maar dat was geen succes. Hij liet een vette, witte waas achter. Ben benieuwd of deze het beter doet!

- Organix Cherry Blossom Ginseng Shampoo (Sample)
- Organix Cherry Blossom Ginseng Conditioner (Sample)
Wat zien deze samples er schattig uit! Echt perfect voor in de toilettas als je op vakantie gaat. Daarbij ruiken de producten ook echt heerlijk.Ook een pluspunt: De shampoo is fosfaatvrij en biologisch. Sounds interesting...

- Planter's Perfect Eyes Mascara Allungante (Fullsize)
Een fullsize mascara van het natuurcosmeticamerk Planter's, met als belangrijkste ingredient Aloe Vera. Ik kende het merk nog niet, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe mascara's uit te proberen. Eens zien of deze mascara zijn beloftes - verlengen en verdikken van de wimpers - waar kan maken.

- Calvin Klein Sheer Beauty (Sample)
Parfumsamples zijn ook altijd goed. En toevallig is dit ook nog eens een heel fijn geurtje! Deze gaat in mijn dagelijkse make-uptasje!

Kortom: Ik vind dit op het eerste oog een zeer fijne box met leuke producten! Het enige minpuntje dat ik zou kunnen noemen is dat ze zowel de Organix shampoo en conditioner hebben toegevoegd. Ze hadden in plaats van de conditioner ook een sample van een ander product in de box kunnen doen. Maar ach, als het een fijne conditioner is hoor je mij er niet over ;-) Ik denk dat ik mijn abonnement nog niet ga opzeggen en de tweede afwacht. Tot die tijd ga ik lekker testen!

Hebben jullie een abonnement op een beautybox? En zo ja, welke?