Thursday, June 14, 2012

H&M Bestelling.

Ik weet wat ik een paar maanden geleden gezegd/gezworen heb. Ik zou nooit meer iets bestellen op de online shop van H&M. Maar ik vergat even iets heel belangrijks toen ik die stevige bewering deed. Ik zou afstuderen en daarbij mijn (hemelse) reisrecht verliezen. Dag OV-kaart, hallo peperdure bus-en treinkaartjes. Wow, het is echt keihard afkicken. 'Even' naar de stad zit er niet meer in, en de dichtstbijzijnde H&M is toch al gauw zo'n 30 kilometer ver weg. Enige optie om aan mijn maandelijkse shot Hennes te voldoen: Online shoppen...

Talloze keren heb ik de website gecheckt en mijn mandje gevuld, om vervolgens op het laatste moment het scherm dicht te klikken en mezelf streng toe te spreken. "Onthoud wat je gezegd hebt..." Tot het eergisteren dus de mist in ging. Ineens stond er op de homepage het welbekende rode vlak met witte letters: SALE. Als een rode lap op een stier, I tell ya.

Ik wist niet hoe snel ik de 20 pagina's door moest spitten en had binnen no-time mijn digitale winkelmandje tot de nok gevuld. De meeste producten waren nog op voorraad en in alle maten verkrijgbaar! Ook vond ik een paar kledingstukken terug die ik tijdens de Style Advisor sessie aan had gekregen van de stylist. Destijds kon ik niet alle setjes mee naar huis nemen (I wish), maar met deze kortingen was er helemaal geen reden meer om ze niet te bestellen!


1. Neongele top van H&M Trend - 14,95
2. Donkerblauwe jeans - 19,95
3. Poederkleurige sandaaltjes met rosegouden accenten - 9,95
4. Jeans shorts - 12,45
5. Kokerrok met koraalkleurig kant - 7,45
6. Blauwe jeans - 9,95
7. Witte chino - 9,95
8. Lichtblauwe jeans - 9,95
9. Gebleekte jeansshorts - 7,95

Zoals je ziet: Ik heb nood aan nieuwe jeans. En voor een tientje wil ik dat best proberen! Ik heb al een aantal broeken van H&M gehad en ik ben er helemaal niet ontevreden over. Ook een jeansshortje kan deze zomer niet in mijn kast ontbreken. Het rokje en de neongele top zijn items die ik zelf niet zo snel zou uitkiezen, maar die door de Style Advisor zijn aangeraden. Ze stonden verrassend leuk (niet bij elkaar overigens, maar dat hadden jullie waarschijnlijk wel door), en dus heb ik ze alsnog besteld.

En net zoals de vorige keer heb ik ook een paar dingetjes uit de Home-afdeling in het digitale mandje gegooid.
1. Schort - 4,95
2. Kaarsje 'Joy' - 2,95
3. Kaarsje 'Hope' - 2,95

Hoe enorm cute is dat schortje dan? Tuurlijk, hij is tegelijkertijd enorm kitscherig, maar met roze, polkadots en ruches kun je bij mij niet meer stuk. Die kaarsjes zijn natuurlijk compleet onnodig, maar ik ben een sucker voor dit soort prulletjes. Can't help myself.

Het blijft wel irritant om te weten dat de sale in de winkels waarschijnlijk veel en veel beter (meer stuks en lagere prijzen) is, maar ach, een gigantisch pakket ontvangen heeft ook weer zo z'n charmes.

Hebben jullie al leuke dingen gespot in de sale van de Hennes?