Friday, May 25, 2012

Tag: The Versatile Blogger Award.

Een tijdje geleden ontvingen we van de lieve dames van Ellies.be (check hun site!) de Versatile Blogger Award. Heel lief, bedankt Els en Liesbeth!

Dit zijn de regels van de award/tag:
- Zet de award op je blog
- Bedank de blogger van wie je de award kreeg
- Vertel 7 random dingen over jezelf
- Nomineer 15 andere bloggers voor de award.

Lees verder voor de random feitjes en nominaties!


Een hele tijd geleden kregen wij de 'Beautiful Blogger Award' en daar onthulde ik ook al zeven 'superspannende' weetjes over mezelf. Check die feitjes hier.


Ik zal HC ook nog vragen haar 7 'random weetjes' in te vullen, maar hier zijn alvast die van mij:
1. Ik ben besluiteloos als het gaat over mijn haar. Het zit namelijk nooit! Ik ben al meerdere keren van lang naar kort gegaan, en op dit moment laat ik mijn haar weer groeien. Of ik ooit tevreden zal zijn met mijn kapsel? Ik betwijfel het... Misschien helpt het niet dat ik een broertje dood heb aan styling.
2. Ik hou van lezen, ik doe het alleen veel te weinig. Mijn laatst gelezen boek is 'How To Be A Woman' van Caitlin Moran.
3. Er slingeren zeker een stuk of tien notitieboekjes door het huis, mijn kamer en in mijn tassen. Wat ik daar mee doe? Vooral heel veel to-do lijstjes schrijven. Ik ben verslaafd aan to-do lijstjes maken!
4. Als ik weet dat ik het huis niet uit hoef, draag ik het liefst mijn meest onflatteuze kleding. Alles wat keihard 'COMFY' schreeuwt, dus. En ook make-up laat ik die dagen achterwege. Als ik dan onverhoopt toch naar buiten moet, kun je eerst een half uurtje wachten tot ik me toonbaar heb gemaakt... Shame on me!
5. Ik heb tig kettinkjes, armbandjes, ringen en oorbellen (zou zelf een juwelier kunnen beginnen), maar draag vrijwel nooit sieraden. Als ik ze draag wordt ik ze al snel zat en gaan ze bij thuiskomst zo snel mogelijk weer af. Hetzelfde geldt overigens voor mijn horloge.
6. Hoewel mijn nagellakswatches er wel 'redelijk' uitzien, gaat er vaak een hoop gevloek aan vooraf. Ik verpruts namelijk AL-TIJD mijn nagellak! Hoe lang ik ook met mijn handen zit te wapperen of juist doodstil blijf zitten, ik stoot toch elke keer weer ergens tegenaan waardoor er een flinke deuk of hap uit de lak is. Grrrrr...
7. Ik ben erachter gekomen dat mijn nickname (NeonRocks) niet zo tof is als ik in eerste instantie dacht. Het is de titel van een Calvin Harris-song (<3 him), maar ik tast nog in het duister wat betreft de betekenis. Het is een soort drug, ofwel een minder charmant deel van het mannelijk lichaam... Whoops! :P

Goed, dan de 15 bloggers! Ik ga ook hier een beetje valsspelen, want via deze link kun je al vijftien hele toffe blogs terugzien die ik eerder heb getagd. Maar hier zijn een paar toevoegingen aan die lijst:

Kalypso uit de linklijst is inmiddels veranderd in Beautyforgirls
Nyria maakt de meest prachtige en extreme looks op haar nieuwe beautywebsite. Elke dag is er wel iets nieuws te zien!

Everyone Unique van Miranda
Hoewel ze net heeft besloten om wat rustiger aan te gaan doen op bloggebied, vallen er nog genoeg leuke blogposts te lezen en looks om te bekijken!

My Sweet Candy Life van Esmay
Outfit of The Day's, beauty-artikelen, mooie foto's en nog veel meer, de blog van Esmay heeft het allemaal. Echt een feel-good blog!

Snakes In The Basket van Nicole
Op zoek naar prachtige nagellakswatches? Dan moet je bij Nicole zijn! Ook voor ooglooks, reviews en swatches van andere producten ;-)

Deze vier bloggers nomineer ik bij deze voor de Versatile Blogger Award!