Friday, May 4, 2012

Personal Update #3

(Bron foto)

Het is weer zover: Tijd voor een persoonlijke update! En dit keer ietsje anders dat jullie gewend zijn, want in plaats van een ellenlang verhaal zal ik het dit keer aan de hand van Instagram-foto's doen!


Hello Instagram!

Als je mijn blog al langer volgt, heb je waarschijnlijk wel door wat een Instagram account betekent: Ik heb een nieuwe telefoon! Na twee jaar met mijn BlackBerry (haat en liefde), kon ik  vorige week ein-de-lijk verlengen. Voor mijn BB had ik een Samsung en nu ben ik weer bij het merk terug. Hoewel ik er een half jaar geleden nog heilig van overtuigd was dat ik een iPhone wilde, ben ik toch voor een Samsung Galaxy S2 gegaan. Het feit dat de specificaties vrijwel hetzelfde zijn (die van de S2 zelfs nog een tikje beter) en de iPhone toch nog zo'n 10 euro per maand duurder is én van glas... Ja, dan ga ik toch voor de goedkoopste optie. Dat krijg je ervan, als arme en uiterst onhandige student. En ik moet zeggen, ik heb nog geen spijt! En het feit dat er nu een Instagram-app is voor Android maakte de keuze nog wat makkelijker.

1. En wat doe je als je eindelijk een goede camera op je telefoon hebt? Foto's maken van je kat! Hier ligt madam lekker languit op bed. Inmiddels sta ik bij haar al bekend als paparazzi, want zodra ik met mijn telefoon in haar buurt kom draait ze zich meteen om. Een kat met sterallures, dit.
2. The Big Bang Theory! Hoewel ik niet zoveel series volg, ben ik helemaal fan van TBBT, ik kijk iedere avond een aflevering op Veronica. Bazinga!
3. Ik heb het maanden geleden al beloofd, maar nu is het er pas van gekomen (*schaam*). Ik heb eindelijk de Bobbi Brown Makeup Manual er eens bijgepakt. Hoe noemt men dat ook weer. Vakliteratuur? ;-)
4. Rara, wanneer heb ik deze foto gemaakt? Op Koninginnedag natuurlijk! Hoewel ik best van peachy/oranje/koraalkleurige make-up hou, had ik nog nooit verschillende producten bij elkaar gebruikt. En ik was eigenlijk best tevreden over het resultaat! Het was echt heerlijk weer en heb lekker rustig aan gedaan (lees: zonnen in de tuin en oranjetompoucen eten), en 's middags ben ik naar de optocht in het dorp gaan  kijken.

5. Heerlijke lunch: Drie in de pan! Kleine, dikke pannenkoekjes met rozijntjes en lekker veel poedersuiker. Yum!
6. Een geplunderd Catrice Revoltaire-schap vandaag...
7. Maar gelukkig kon ik de twee items die ik het liefst wilde hebben nog scoren! Ik kocht de Ombre Blush, de Colour Bomb lipstick en het lipstick kwastje. Bij H&M kocht ik nog een mooie turquoise ketting.
8. Gossip Girl! De enige serie die ik echt al van begin af aan volg (afgezien van SATC dan, maar die loopt natuurlijk niet meer). Inmiddels loop ik door de drukte weer een paar afleveringen achter, dus ik heb wat in te halen. No spoilers please! ;-)

Heb je ook Instagram? Je kunt me volgen via mijn nickname neonrocks.

Wat vinden jullie van de vernieuwde 'personal update' met Instagram foto's? Houden zo?