Monday, May 7, 2012

Catrice Revoltaire: Ombre Blush 'Colour Bomb'

Worden jullie er al moe van, de posts over de Revoltaire collectie van Catrice? Sinds een week komen er iedere dag wel een paar swatches of reviews voorbij als ik me aanmeld bij Bloglovin'. Maar ik moet zeggen: Uiteindelijk ben ook ik gezwicht. Want eerlijk is eerlijk, het is een van de leukste collecties in tijden!



Toen ik eind vorige week doorkreeg dat de schappen weer waren bijgevuld, besloot ik ook maar eens een kijkje te gaan nemen. Ik had geluk! Bij de Trekpleister stond een gevuld schap op me te wachten. Zonder te swatchen pakte ik meteen de producten die ik wilde hebben. Na al die posts op internet wist ik precies dat ik de oogschaduwpalettes (hoe cute ook) beter kon laten staan. De Colour Bomb Blush en de lipstick met dezelfde naam mochten wel mee naar huis. Ook greep ik op het laatste moment het lipkwastje mee. Toch wel handig om te hebben...

De poederblush is vooral populair vanwege het 'ombre' effect. Kleurverloop dus, van licht oranje naar koraalkleurig. Zelf heb ik al een blush met eenzelfde patroon in mijn stash, namelijk Ripe Peach van MAC. Het ziet er echt prachtig uit! In de foto bovenaan deze post kun je ook goed zien dat er zilverkleurige shimmer doorheen zit.

Het doosje is zoals we van Catrice gewend zijn. Vierkant met afgeronde hoeken en van doorzichtig plastic. Om aan te geven dat we hier met een LE product te maken hebben heeft Catrice weer eens een barok-printje uit de kast getrokken. Simpel maar mooi. Een opmerking: Het doosje 'klikt' niet dicht. Of dit zo hoort, of dat ik toevallig een miskleuntje heb weet ik niet, maar het is wel een inimini minpuntje.

Hier word je toch spontaan blij van?

En al helemaal als je ziet hoe fijn hij gepigmenteerd is! De gemengde kleur is echt een mooie, diepe koraalkleur die me een beetje doet denken aan mijn Benefit 'Coralista' blush. Echt vergeleken heb ik ze nog niet, maar misschien dat ik dat binnenkort eens doe. Ook heb ik nog niet geprobeerd om de lichtste kleur te gebruiken als highlighter. Maar zoals je op de swatches kunt zien zou dat best goed kunnen!

Ja, ik ben blij dat ik deze blush alsnog heb kunnen scoren! Ik ben dit keer niet onbedachtzaam voor de winkel gaan liggen om de hele collectie aan te schaffen, maar heb bewust de items gescoord die ik echt wilde hebben.

De Catrice Revoltaire 'Colour Bomb' Ombre Blush kost 3,99 en is Limited Edition. Catrice is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Hebben jullie nog iets gescoord van de Revoltaire collectie?