Thursday, April 19, 2012

WnW Color Icon Palette - Comfort Zone

Een tijdje geleden liet ik jullie mijn eerste Wet'n Wild product zien, de Megalast Lipcolor in 'Rosebud'. Vandaag is het tijd voor het tweede product dat ik kocht bij Nelly.com, het Color Icon Palette in de variant 'Comfort Zone'. Kijk snel mee voor meer foto's en swatches!



Er zijn drie versies van dit Color Icon Palette: Petal Pusher, een palette met paars/roze kleuren, Blue Had Me At Hello, met blauwe kleuren, en Comfort Zone, met bruin/groene kleuren. Het palette bevat 8 kleurtjes en een applicator met aan de ene kant een sponsje en aan de andere kant een kwastje. Verder is het doosje van hard plastic. Een tikkeltje cheap, maar wel okee. Hij sluit gelukkig prima. Op de achterkant staat een korte instructie, en in de oogschaduw zelf staat ook gestanst waar hij opgebracht dient te worden.

Ik vind alle kleuren echt prachtig, en ze zijn onderling ook erg goed te combineren. Maar... Grote vraag is natuurlijk: Hoe is het pigment?

Dit zijn swatches van de linkse rij. Hoewel de eerste highlighter niet echt sterk gepigmenteerd is, geeft hij toch een mooi subtiel glansje als hij is aangebracht. De overige kleuren zijn heel mooi en sterk gepigmenteerd. Met een veegje heb je al bijna een dekkende kleur.
De rij rechts bevat ook mooie kleuren. Zoals je kunt zien is de highlighter iets beter gepigmenteerd dan die van de eerste rij, alleen valt de kleur een beetje weg tegen de kleur van mijn arm. De laatste kleur van deze rij is ook erg apart. Doet een beetje denken aan C'Mon Chameleon van Catrice. Bruin met een blauwe glans. Mooi!

Ik vind het een geweldig palette. Mooie kleuren en vooral geweldige pigmentatie! Als je er met je kwast over veegt, lijkt de oogschaduw wel creamy! De kleuren zijn erg helder en brengen zo goed als dekkend op. Wow! Enig nadeel is wel dat je met een veeg erg veel oogschaduw oppakt. Bij sommige oogschaduws is de tekst na een paar keer gebruiken dan ook al bijna verdwenen! Maar daar kan ik niet om treuren, want ik heb nog nooit van mijn leven een oogschaduw opgemaakt.

Voor dit palette betaalde ik op Nelly.com 7,95. Bijna een euro per kleurtje dus. En dat vind ik eigenlijk heel redelijk, als je kijkt naar de pigmentatie. Jep, dit is een blijvertje!

Hebben jullie wel eens oogschaduw van Wet'n Wild gebruikt?