Friday, April 6, 2012

Wet 'n Wild Megalast Lip Color - Rosebud

Wet'n Wild producten staan al een tijdje hoog op mijn wishlist. Leuke producten, goede kwaliteit, maar vooral: een fijn prijsje. What's not to like? Maar goed, in Nederland is het merk helaas niet zo makkelijk te verkrijgen. We moeten ons heil dus online zoeken. Ik zocht op eBay, vulde meerdere keren mijn mandje op NonPareilBoutique, maar die verzendkosten... Dat maakte de prijs weer wat minder aantrekkelijk.
Tot ik ontdekte dat Nelly.com (inmiddels een van mijn favoriete adresjes voor schoenen), ook Wet 'n Wild verkoopt, en laten zij nu net geen verzendkosten rekenen...




Hoewel de prijs wel iets hoger ligt dan bij Amerikaanse webshops, weegt dat (volgens mij) wel op tegen de verzendkosten. Ik kocht een Color Icon Palette, die jullie later nog zullen zien, en een Megalast Lip Color in de kleur Rosebud. Een (oud) roze kleurtje. Voor deze lipstick betaalde ik bij Nelly.com 4,95. Ik had veel goede dingen gehoord over deze lipsticks. Goed gepigmenteerd, fijne formule en een kleine prijs. Dat wilde ik wel eens zien! Hoewel de verpakking geen schoonheidsprijs verdient en een tikkeltje cheap aandoet, belooft de swatch al veel goeds...

Zoals je misschien wel een beetje kunt zien is de lipstick erg romig en komt er veel kleur vanaf. Met een laagje ben je dus klaar. Het is duidelijk een oudroze, 'vintage' kleur.

Wet 'n Wild Megalast Lip Color - Rosebud

Sorry voor het verschil in belichting, maar ik ben het niet gewend om buiten lipswatches te maken. Vandaar dat ik uiteindelijk binnen foto's heb gemaakt. Hoewel de lipstick erg gepigmenteerd en romig is, is het geen voedende lipstick. Hij droogt eerder een beetje in, maar dat zorgt er wel voor dat hij vrij langhoudend is. Ik vind hem qua formule wel iets weghebben van de Pro Longwear Lipcreme van MAC. Om eerlijk te zijn ben ik zelf niet helemaal weg van de kleur, maar de lipstick op zich is prima. Ik zou dus zo een nieuw kleurtje proberen!


Heb jij wel eens producten van Wet 'n Wild geprobeerd?