Friday, April 13, 2012

Shoplog!

Het is weer een tijdje geleden, maar ik heb weer een shoplog voor jullie! Ik ben namelijk gisteren met HeavenlyCinnamon naar Antwerpen geweest en daar hebben we heerlijk geshopt. En dan kwam daar ook ineens het nieuws van de 1+1 actie van Kruidvat bovenop. Of ik dat heb kunnen weerstaan? Lees snel verder!


Laten we maar meteen beginnen met de nieuwste aanwinsten van vanochtend bij het Kruidvat. Na mijn splurge van gisteren in Antwerpen twijfelde ik toch even. Ik heb helemaal niets nodig! Toch besloot ik vanochtend op de fiets te springen en even te gaan kijken. Vijftig procent korting is gewoon té verleidelijk...

En natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis, al heb ik het best bescheiden gehouden. De L'Oreal Rouge Caresse lipsticks stonden al een tijdje op mijn wishlist, maar 15 euro vond ik best veel. Nu heb ik er meteen 2 voor die prijs, dus dat vond ik wel een goede deal. Ik kocht 'Dating Coral' en 'Cheeky Magenta'. Ik heb ze (natuurlijk) meteen geprobeerd en ze zijn erg fijn! Daarnaast kocht ik kleine fruit slices voor nail-art uit de Essence Fruity collectie. Dit doosje kost uit mijn hoofd 1,99 en ik nam er ook meteen eentje mee voor mijn zusje.

Zoals gezegd ben ik gisteren samen met HeavenlyCinnamon naar Antwerpen geweest. Het was een supergezellige shopdag en we zijn allebei heel goed geslaagd. Vooral HC is compleet losgegaan bij Forever21, maar dat zien jullie misschien later als zij haar shoplog post. Ik heb het ietsje rustiger aangedaan, maar ik ben superblij met mijn buit!

We begonnen onze Antwerpse shopdag eens niet op de Keyserlei/Meir, maar in de Dambruggestraat in de buurt van het station. Bij Jinny's, om precies te zijn. Een insiders-tip van Antwerpenista Lisha van Joliette.be. Hét adresje voor Sleek, Queen Helene, St. Ives, Palmers en Victoria's Secret. Een afroshop, eigenlijk. Er ging echt een wereld voor me open. Leuk, al die nieuwe producten en onbekende merken! Hoewel ik vooral voor de VS Body Mists ging, kon geen van de geuren me bekoren. Ik vond ze allemaal een beetje... "Mwah". Ik kocht wel een gezichtsscrub van Queen Helene voor 3,99. Ik ben heel benieuwd. En die tube is echt huge!

Eenmaal op de Meir stapte ik bij The Body Shop binnen, omdat ik zag dat de online kortingen ook in de winkel te vinden waren. Zo was er 20% korting op de gehele Vitamine E lijn. Ik had al een paar keer een proefje van de Moisture Lotion met SPF 15 geprobeerd, en nu besloot ik hem maar gewoon te kopen. In plaats van 17 euro was hij met korting 13,60. Ook kon ik de actie met de Chocomania body butter niet weerstaan. De fullsize pot was nu namelijk maar 7,50! Bij de kassa kreeg ik nog een testertje van het White Musk parfum.

Een paar deuren verder doken we de H&M in. Een speciaal filiaal met alleen maar accessoires en lingerie. Heaven! Na lange tijd rongedwaald te hebben tussen de rekken schoenen, make-up, oorbellen en tassen, koos ik voor deze mooie statement necklace met lichtroze stenen. Hij deed me erg veel denken aan een ketting van een paar seizoenen terug met turquoise steentjes. (9,95)

Voor onze lunchbreak bij de good old McDo, wilde HC nog even bij Pimkie kijken. Ik heb niet direct veel met het merk, maar toch ging ik met een paar dingetjes naar de paskamer. Waaronder deze broek met zwart/witte 'Aztec-ish' print. Het is een dunne broek van soepele, gladde stof. Ik hou van zwart en wit en ik hou van printjes, maar toch nam ik deze broek vooral mee als grapje. Dit is namelijk way out of my comfort zone. Maar eenmaal in het pashokje bleek hij verrassend leuk te staan. Lekker nonchalant maar toch apart. En hij zit heerlijk! Ik zie mezelf er deze zomer al helemaal in chillen. Deze broek was uit mijn hoofd zo rond de 22 euro.

Bij Forever21 zag ik veel leuke kleding, maar eenmaal in het pashokje viel veel tegen. Ook raakte ik na een tijdje een beetje overwhelmed. Het is gewoon net iets té veel kleding. Ik zocht wel door de rekken, maar zag eigenlijk niet meer wat ik vast had. Uiteindelijk kocht ik een wit, kanten shirtje (rond de 18 euro) en twee paar oorbellen (a 1,90).

En last but not least, mijn nieuwe wedges van Zara. Ik wilde al heel lang leuke sandaaltjes, het liefst met een sleehak. Ik had al wat rondgekeken in winkels en op webshops, maar de schoenen waren net niet leuk genoeg (ik ben een pietje precies), of boven het budget. Bij Zara zag ik deze schatjes en ze waren nog fijn geprijsd ook! Hoewel het passen niet helemaal vlekkeloos verliep, *kuch* mezelf verhit en wankelend vastgrijpend aan een rek shirtjes om mijn evenwicht te bewaren *kuch* vond ik ze zo leuk dat ik ze heb meegenomen. Ze zijn van de TRF lijn en waren 39,95.


Pfew, dat was mijn shoplog! Hebben jullie nog leuke dingen gescoord tijdens de Kruidvat 1+1 actie?