Wednesday, April 11, 2012

Products I'm Using Right Now #2

Ik vond de tag van HeavenlyCinnamon zo leuk dat ik hem zelf ook wilde invullen. Want ze heeft gelijk, we doen op SSB niet echt aan "This Month's Favorites". Ik doe daar zelf niet aan omdat ik altijd van alles en nog wat door elkaar heen gebruik. Natuurlijk heb ik eens in de zoveel tijd een favoriet, maar dat is moeilijk in vier weken te vangen. Vandaar deze tag. Wat gebruik ik op dit moment het meest? Benieuwd? Kijk dan snel mee...


Shampoo
Eerlijk gezegd heb ik hier geen antwoord op. Ik gebruik iedere keer een andere en ben niet echt merkvast. Ik gebruik John Frieda Root Awakening, Dove Repair Therapy en Andrelon Iedere Dag shampoo door elkaar heen.

Conditioner
Eh... Die gebruik ik helemaal niet. Nooit, eigenlijk. Moet ik me nu schamen?

Hair Mask
Ik gebruik heel soms het haarmaskertje voor gekleurd haar dat in de eerste Glossybox zat. Ook gebruik ik de conditioners die bij haarkleuringen zitten soms als intensief kuurtje. Okee, heb je misschien toch die conditioners ;-)

Styling Products
Ik gebruik de laatste tijd vooral haarolie. Zo pak ik vaak de Agadir Argan Oil Hair Treatment of de tester van L'Oreal Mythic Oil uit de Glossybox.

Body Wash
Ik ben sinds een tijdje helemaal fan van deze Cucumber and Mint showergel uit de Earth Lovers-lijn van The Body Shop. Wat een heerlijk fris geurtje. Ook fijn dat het een eco-verantwoord product is.

Body Moisturiser
Op de foto zie je de Garnier Intensive 7 Days Body Milk in de variant met Shea Boter. Ik vind het echt een geweldig product. Maakt je huid heerlijk zacht, trekt snel in en ruikt lekker. Ook ben ik op dit moment bezig om mijn Righteous Butter van Soap & Glory op te maken.

Perfume
Op de foto zie je Escada Island Kiss. Dit parfum heb ik echt al jaren (no kidding), en toen ik hem met het zonnige weer droeg, besloot ik hem te bombarderen tot 10-pan materiaal. Deze wil ik opmaken! Moet alleen de zon zich weer eens laten zien, want dit is een ultiem zomervakantieparfum...

Deodorant
Ook hier ben ik niet echt merkvast. Op dit moment gebruik ik de Biorythm Dry deostick van Rexona en de Nivea Double Effect deospray.

Fake Tan
Heel toevallig gebruik ik op het moment een zelfbruiner. Nog nooit gedaan, dus nog een beetje huiverig. Het is de Estee Lauder Bronze Goddess Tinted Self Tanning Gelee.

Make Up Remover
Ook hier heb ik niet echt een duidelijke favoriet. Ik gebruik iedere dag iets anders. Bourjois reinigingsmelk, micellaire reinigingslotion van Vichy of UNE, oogmake-up remover van Nivea, The Body Shop... Geen touw aan vast te knopen.

Cleanser
Wisselt ook. Al vind ik de laatste tijd de Pomme/Amande Cleansing Oil van L'Occitane wel erg fijn.

Exfoliator
Dat lijkt me wel duidelijk: De Dermalogica Daily Microfoliant! Geweldig spul.

Daily Moisturiser
Dagcreme is de laatste tijd steevast de Garnier BB Cream. Heerlijk 2 in 1 product, dat me meteen een frisse uitstraling geeft. Love it.

Serum
Deze Clarifying Night Treatment uit de Seaweed-lijn van The Body Shop moet ik opmaken, dus die staat op mijn nachtkastje.

Hand Cream
Hand Food van Soap & Glory! Jep, dit is nog steeds de tube die ik vorig jaar in Newcastle kocht! Ik vind het een heerlijk product, dus doe ik extra zuinig om er extra lang van te genieten ;-)

Primer
Geen. Ik heb een L'Oreal primer liggen, maar die vind ik niet echt geweldig dus gebruik ik niet.

Foundation
Als ik mijn BB Cream draag (en dat is vaak), draag ik geen extra foundation. Als ik een andere dagcreme draag, gebruik ik mijn foundation van Make Up Forever.

Concealer
Gebruik ik op het moment eigenlijk niet. Ik heb geen echte goede concealer in mijn stash en vind het vaak te veel gedoe.

Powder
MAC Mineralize Skinfinisch Natural in Light Medium. Deze heb ik nu zeker een jaar, en ik gebruik hem iedere dag om af te poederen. En laten we ook mijn MAC Blot Powder in Medium Dark niet vergeten!

Blush
MNY blush in 301. Weer een product dat in mijn soort van '10 pan' zit. Ik wil deze opmaken!

Bronzer
Gebruik ik op het moment vrijwel niet.

Highlighter
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker naar Chez Chez Lame van MAC grijp. Prachtig product, en ik ben nog iedere keer dat ik 'm gebruik blij dat ik hem nog heb kunnen scoren!

Eyebase
Too Faced Shadow Insurance. Ik heb deze voor mijn gevoel echt al veel te lang. Conclusie: of het product is superzuinig, of ik ben veel te zuinig. Hoe dan ook: opmaken!

Eyeshadow
Ik heb het Urban Decay Naked palette weer helemaal opnieuw ontdekt. Wat is het toch een veelzijdig palette met prachtige kleuren!

Eyeliner
Bijna niet, maar als ik het gebruik, is het MAC Fluidline in Blacktrack of een Essence Eyeliner Pen.

Mascara
Op aanraden van mijn zusje heb ik een mascara van Essence gekocht, de bestseller met de wervelende naam "Multi Action". En ze heeft gelijk, want hij is fijn! Voor die 2,50 (more or less) doet hij echt niet onder voor mascara's van 15 euro! Geweldige budget-find wat mij betreft.

Lipstick
Eindelijk durf ik het aan om mijn Rouge Volupte Sheer Candy van Yves Saint Laurent te gebruiken. Want hij is zo mooi, dat is toch zonde? Maar wat is het een fijn kleurtje, hij doet de naam 'Watermelon' echt eer aan. 

Lipgloss
Omdat ik toch zo lekker bezig was met het aanbreken van high-end producten, ben ik ook driftig aan het smeren geslagen met mijn Dior Addict lipgloss in de kleur Flash. Heel fijn, niet-plakkerig kleurtje met subtiele glitter. I like!


Nail Varnish
Ja, wie ons op twitter volgt heeft mijn rave over 'Meet Me At Coral Island' van Catrice vast al gezien. Wow, wat een geweldige kleur. Ik kan het mezelf echt niet vergeven dat het zolang geduurd heeft voor ik hem kocht. Dit is de perfecte lente/zomerkleur!

Pfew! Dat was mijn lijst met producten die ik de laatste tijd veel gebruik. Vinden jullie dit soort artikelen leuk om te lezen? En welke producten gebruik jij op het moment veel?