Wednesday, March 7, 2012

What I'm using right now

Normaals gesproken zijn we niet van de tags, maar ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om te zien wat mensen nou echt gebruiken. Niet alleen de favorieten van iemand in de maand.... 

                                      
Producten die ik nu gebruik zijn:

Shampoo - Aussie Colour mate Shampoo, voor gekleurd, geverfd haar.

Conditioner - Aussie Colour mate conditioner en Wella Volume Conditioner.

Hair Mask
 - Shiseido Tsubaki hair and scalp treatment.

Styling Products - Ik gebruik niet heel veel in mijn haar en meestal pak ik gewoon dat gene wat voor handen is.

Body Wash - Lush Bad Kitty showergel, ruikt naar Ginger lotion.

Body Moisturiser - TBS Monoi bodybutter en Therme Zen white lotus bodybutter.

Perfume: Lush Vanillary, ben ik aan het opmaken. Ik merk dat ik nu langzaamaan weer richting wat lichtere frissere geuren ga.

Anti Perspirent - Dove invisible deodorantspray.

Fake Tan 
- Geen, ik houd het nog even bij mijn bronzers.

Makeup Remover - Essence make up wipes voor de gevoelige huid,

Cleanser
 - Neutrogena Daily scrub

Exfoliator - Zie boven. Een twee-in-een product, mocht ik nog extra willen scrubben gebruik ik de St. Yves apricot scrub.

Primer
 - Geen. Maar in mijn Glossybox van februari zat de gezichtsprimer van Loreal, dus die ga ik binnenkort een keer proberen. I'll keep you posted.

Foundation - Normaal gesproken draag ik geen foundation, omdat ik er vaak niet tegen kan. Maar nu draag ik soms Missha Perfect Cover BB Cream in #21 Light Beige. Al iets hij iets te licht, te beige naar mijn smaak, mijn huid gedraagt aardig.

Concealer - Maybelline mineral power concealer, deze is bijna op. Gelukkig, want hij is iets te licht en een beetje te uitdrogend voor onder mijn ogen.

Powder 
- Geen.

Blush - ELF Tickled Pink, deze probeer ik op te maken. Voor de rest wissel ik dagelijks van blush.

Bronzer
 - Milani Bronze Beauties & Milani Coffee ' n Cream blush/bronzers

Highlighter - Bourjois ombre a paupiers eyeshadow in 90 blanc diaphane. Op mijn ogen vind ik hem wat te wit, maar hij is prachtig als highlight op je jukbeenderen voor een avondje uit.

Eyebase
 - Urban Decay Primer potion, as always.

Eyeshadow - Milani Java Bean, Urban Decay Ammo Palette, Mac Mulch en heel veel andere neutrals.

Eyeliner - Mac Fluidline in Blacktrack, ook bijna op, een zwarte Catrice eyelinerstift en Gosh waterproof eyeliner in Black.

Curler - Geen.

Mascara - Loreal Volume Million Lashes in Extra Black en LA Girls Immense Mascara in Black.

Lipstick - Gosh Darling, LA Colors in Apricot Frost, Rimmel Rose Sorbet en Maybelline I love plum. Deze vier lipsticks gebruik ik nu zoveel mogelijk. Allemaal opmakertjes, bij sommige kan ik niet wachten tot ze op zijn!

Lipgloss - H & M lipgloss in Sweet Marion, Nyx Round lipgloss in Amethyst, Mac raquel lipglass en Mac bare necessity, deze vier gebruik ik nu het meest. Mijn lipproducten probeer ik ook een beetje te roteren.

Nail Varnish - W7 Midnight Blue een donkerblauwe creme nagellak en nagelverharder van Trind. Mijn nagels zijn in berenslechte conditie :(