Wednesday, February 15, 2012

Philosophy bij Ici Paris XL!

Jullie hebben het ongetwijfeld meegekregen: vanaf deze maand zijn de producten van het Amerikaanse merk Philosophy te koop bij Ici Paris XL! En hoewel de heerlijke showergels, parfums en gezichtscremes niet in alle filialen te koop zullen zijn, kunnen we 24/7 terecht bij de online shop. *KLIK*
Ik heb er nog nooit besteld, maar ik lees onder het kopje "Verzenden", dat alle bestellingen kosteloos worden thuisbezorgd! Ook zijn de prijzen (voor Philosophy-begrippen) heel okee, al blijft het natuurlijk wat duurder dan gemiddeld. Heel verleidelijk om een bestelling te plaatsen dus...

Ik heb zelf al twee Philosophy producten in bezit, namelijk de Purity Made Simple Cleanser en de Vanilla Birthday Cake Showergel. Hoewel ik die gigantische fles showergel waarschijnlijk pas in 2025 leeg heb, kan ik niet wachten om er meer te bestellen. Die heerlijke geuren zorgen voor instant happiness.

Jullie hebben in mijn vorige post al kunnen lezen dat ik dit jaar geen verzorgingsproducten mag kopen van mezelf (tenzij ik- op miraculeuze wijze- iets op weet te maken). Toch kon ik het niet laten alvast een kleine Philosophy wishlist te maken. 
* Cinnamon Buns Shampoo, Shower Gel and Bubble Bath - Prijs: 15,26
* Melon Daiquiri Shampoo, Shower Gel and Bubble Bath - Prijs: 15,26
* Coconut Frosting Shampoo, Shower Gel and Bubble Bath - Prijs: 15,26
* The Microdelivery Exfoliating Wash - Prijs: 22,46
* Amazing Grace Eau de Toilette 60 ml - Prijs: 35,96
 
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een parfum van Philosophy geroken (behalve Falling in Love dan), dus Amazing Grace zou dus nog wel eens vervangen kunnen worden door Eternal, Inner- of Pure Grace. Kan niet wachten om in de winkel te gaan snuffelen! Jammer dat ik op de site nog geen lijst heb gevonden met verkooppunten...

Kennen jullie Philosophy al?