Monday, February 13, 2012

Personal Update #2

(Bron foto: Weheartit.com)

Hallo allemaal! In de laatste update hebben jullie kunnen lezen dat ik druk bezig was met afstuderen. Inmiddels heb ik nieuws. Hoog tijd dus voor een random update met wat persoonllijk geneuzel en ook een beetje beautyshopping!

Ik heb leuk nieuws gekregen: de scriptie, die mij heel veel slapeloze nachten en nagelbijten heeft gekost, heb ik met een voldoende afgesloten! Het was echt een van de meest frustrerende en stressvolle dingen die ik ooit heb gedaan, maar ik ben zo ontzettend blij dat het me gelukt is, echt ongelofelijk! Halverwege de scriptie zag ik het even niet meer zitten en dacht ik dat het me nooit zou lukken. Maar ik ben dus weer een stapje dichterbij het afstuderen, ik kan niet wachten!

Op het moment ben ik bezig om nog een paar andere opdrachtjes af te ronden en als het goed is heb ik deze periode nog mijn afstudeergesprek, waarin ik mijn scriptie moet verdedigen. Spannend...

Maar wat doe je als je een voldoende hebt gehaald voor zo'n mijlpaal? Dan beloon je jezelf met een leuk cadeautje! Dat deed ik dus ook. Ik bestelde een 'fake' BeautyBlender van eBay, en twee Wet'n Wild producten die ik al lang op mijn wishlist had staan.
Hopelijk heb ik snel tijd om jullie deze leuke producten te laten zien!

Ook heb ik begin dit jaar een grote schoonmaak gehouden in mijn kamer. Ik heb mijn make-uptafel en stash opnieuw ingedeeld, en veel spulletjes opzij gezet voor een blogsale. Ik wil de producten die ik niet meer gebruik eindelijk eens weg doen, en plaats maken voor mooie dingen die ik echt graag wil hebben.

Want eerlijk, ik vond dat ik qua beautyproducten en verzorging een beetje op een hoarder begon te lijken. Tuurlijk, mijn stash is nog best bescheiden, maar ik merkte dat ik toch wel erg veel producten kocht die ik eigenlijk niet nodig had. Onder het mom van "leuk voor de blog" kocht ik soms hele LE's van Catrice of Essence. Het blijkt dat ik die producten 9 van de 10 keer toch links laat liggen. Zonde van mijn geld!

Ook heb ik nog genoeg showergel, shampoo, zeep en bodylotion om tot in het oneindige te douchen, dus dat mag ik van mezelf niet meer kopen tot er eindelijk eens iets op is.

Dus: wat make-up betreft wil ik dit jaar wat minderen en vooral voor kwaliteit gaan. Ook wil ik alleen producten kopen waar ik zeker van weet dat ik ze al langere tijd wil. Geen impulsaankopen meer! Tenzij er een hele goede reden voor is, en mijn bankrekening het aankan ;-) En helemaal geen verzorgingsproducten kopen tenzij er iets op is!

Zo, nu zijn jullie weer een beetje bijgepraat! Hopelijk tot snel met meer nieuwe posts!

PS: We al hebben 250 Bloglovin' volgers! A-ma-zing! Welkom nieuwe lezers!