Sunday, February 5, 2012

OPI x ELLE Nagellakset.

 Een maand of drie geleden kocht ik weer eens een ELLE. Ik had al eerder een jaarabonnement, maar heb deze na een jaar weer opgezegd. Toch blijf ik verslaafd aan tijdschriften, dus ik koop hem nog wel eens los. Zo ook in november. Toen ik lekker aan het bladeren was, stuitte ik op een leuke aanbieding. Een half jaar ELLE + een mooie OPI nagellakset voor maar 17,50! Dat zag ik wel zitten en ik bestelde weer een abonnement.


Na een week of twee kreeg ik de set al thuisbezorgd, lekker snel dus.

De set heeft een waarde van 71,25 en bevat de volgende producten:
- OPI Start To Finish : Basecoat, Topcoat en Nagelverharder.
- OPI Expert Touch Nagellakremover Mini (30 ml)
- OPI Drip Dry Lacquer Drying Drops
- OPI Edge Nagelvijl
- OPI Pepe's Purple Passion
- OPI Rainbow Connection.

Alle producten voor een complete manicure! En het komt goed uit, want ik had nog wel een goede base-en topcoat nodig, en ik wilde OPI Rainbow Connection van The Muppets Collectie graag hebben.

Zoals je kunt zien werd de set in een leuk OPI tasje geleverd. De Drip Dry heb ik nog niet gebruikt (eerst mijn Poshe topcoat helemaal opmaken), en ook de nagelvijl laat ik nog even liggen. Ik gebruik momenteel de Herome glasvijl uit de eerste Glossybox. Verder ben ik heel tevreden over de producten, en het is heerlijk dat ik iedere maand de ELLE weer automatisch op de mat krijg.

Natuurlijk heb ik meteen zitten lakken...
 OPI Pepe's Purple Passion + Rainbow Connection (daglicht)
OPI Pepe's Purple Passion + Rainbow Connection (direct zonlicht)

Pepe's Purple Passion lakt prima en dekt in twee lagen. Het is een diepe, bruin/paarsige kleur. Ik heb echt niets wat hier op lijkt en ik zou de kleur zelf denk ik niet zo snel uitgekozen hebben. Toch vind ik het een mooi winters kleurtje. De formule is vrijwel identiek als die van Meep Meep Meep, want ook hier zijn kleine flakies te zien. Rainbow Connection heb ik alleen even op mijn ringvinger aangebracht, maar wat is hij mooi! Met een laagje is mijn nagel al bijna helemaal bedekt met glitters in allerlei kleuren en vormen. Een feestje op je nagel, maar een hel om weer te verwijderen. Maar dat is te verwachten met glitterlakken zoals deze...

Kortom, ik ben supertevreden over dit cadeau en mijn halfjaarabonnement op ELLE. Zoals je kunt zien is de actie nog steeds geldig, dus get it while you can!