Thursday, January 12, 2012

Update!

Hallo allemaal, de eerste blogpost van 2012 is een feit! En heel toevallig is het ook nog eens mijn (NeonRocks) verjaardag, ik ben vandaag alweer 23 geworden, woohoo! Niet dat ik daar de hele blogpost aan wilde wijden, maar ik vond het een mooie gelegenheid om even een update te geven. Want onze laatste post stamt alweer uit december 2011! What's going on?


Hoewel het officieel gezien misschien niet meer mag, doe ik het lekker toch: Een heel fijn 2012 gewenst lieve lezers van SSB!

We vinden het jammer dat we het nieuwe jaar 'blog-wise' niet helemaal goed zijn begonnen. We hebben nog niet één nieuwe post geplaatst! Hoewel ik zelf echt mapjes vol fotomateriaal en een kamer vol review-materiaal heb, ben ik er simpelweg nog niet aan toe gekomen om alles te bewerken en posts te schrijven.
Omdat deze blog echt een hobby voor ons is, heb ik me nooit echt bezwaard gevoeld als er een tijdje geen posts online kwamen. Maar toch, sinds we zoveel followers hebben gekregen voel ik wel een bepaalde 'verantwoordelijkheid'. Ik vind het super om te zien dat zoveel mensen onze blog bezoeken, dat geeft aan dat jullie onze schrijfsels en foto's waarderen. Echt geweldig! Daarom vind ik het ook des te vervelender als ik een paar dagen geen tijd kan vinden om posts te schrijven. Vandaar even een korte uitleg...

Zoals jullie misschien wel weten zijn HC en ik studenten. We zijn inmiddels allebei laatstejaars, en dat betekent dat we druk bezig zijn om alles te regelen zodat we kunnen afstuderen. Zo ben ik op het moment bezig aan mijn scriptie, en moet ik later dit jaar nog wat laatste dingetjes afronden om over een aantal maanden dat felbegeerde papiertje te bemachtigen. En dat kost best wel wat tijd en zorgt op sommige momenten voor stress. Vandaar dat ik SSB even op een lager pitje zet, hoe graag ik ook zou willen bloggen.

Het zal vast eens voorkomen (zoals nu), dat ik ineens even tijd kan vinden om een post in elkaar te knutselen, maar ik kan jullie helaas niets beloven. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. Maar weet: I'll be back!

Zo, dan ga ik nu weer snel terug naar de taartjes en cadeautjes! ;-)