Saturday, January 28, 2012

Polish of the Day: Zoya - Yara.

Vandaag wil ik jullie graag een swatch laten zien van een prachtig Zoya lakje. Hoewel ik geen grote fan ben van groene nagellak (tenzij het mintgroen of heel donkergroen is), wilde ik al lange tijd de kleur olijfgroen proberen. Toen ik research aan het doen was voor mijn laatste nagellakbestelling, stuitte ik op Zoya Yara. Het leek me de perfecte olijfkleur, en hij had prachtige gouden shimmer! Benieuwd hoe hij er op de nagels uitziet? Lees snel verder!

Zoya - Yara (daglicht)

Zoals eigenlijk ieder Zoya-lakje, dekte deze kleur in twee lagen. Ik vind de formule van de lak heel erg fijn. Niet te dik, niet te dun. Ook het dunne kwastje vind ik helemaal niet irritant. Hij neemt eigenlijk precies genoeg lak op om je nagel in een keer te bedekken. En ik ben helemaal weg van de kleur! Ik vind het chique, maar toch apart. En die gouden glitters maken het extra speciaal. Ja, deze kleur is mooi!

 Zoya - Yara (flits)

Bijzondere kleur, fijne lak, mooie glans... Yara gaat zeker een van mijn nieuwe favorieten worden!

Wat vinden jullie ervan? Zou je deze kleur zelf ook dragen?