Thursday, December 1, 2011

Collective Shoplog!

Het deel van mijn kast waar ik nieuwe "nog te reviewen" beautyspulletjes neerzet is de laatste tijd steeds voller aan het worden. Ik heb de laatste maanden namelijk aardig wat geshopt. In Rotterdam, in Amsterdam, bij de Action, bij Primark... En afgelopen weekend ook in Aken. Genoeg om te laten zien, dus ga er maar lekker voor zitten...


Alle spullen zijn een beetje door elkaar heen gefotografeerd, en er zitten ook wat non-beauty dingetjes bij. Oh, en vanwege het winterse weer zijn de meeste foto's (helaas) met flits gemaakt. Bear with me, please!


De twee Garnier Intensive 7 Days Bodylotions heb ik alweer een tijdje in huis. Weet je nog, dat Etos iedere dag een spectaculaire aanbieding had? Waarbij ze 80% korting gaven, of een product voor 80 cent verkochten? Toen heb ik deze twee flessen dus gekocht. Op 24 oktober, welteverstaan. Dik een maand geleden! Ik ben er speciaal voor naar de Etos gefietst en heb een kwartier zenuwachtig staan dralen tot het 4 uur was. Maar toen had ik wel twee flessen fijne bodylotion voor 1,60 ! Zoals je ziet heb ik gekozen voor de varianten met Kariteboter (Shea) en Cacaoboter.

Daarnaast zie je het boek "The Carrie Diaries", dat ik op de online boekenwinkel The Book Depository tegenkwam. Tijdens het surfen stuitte ik ineens op deze webwinkel, en aangezien de prijzen van Engelse boeken daar veel lager zijn en je geen verzendkosten hoeft te betalen, heb ik meteen de proef op de som genomen. En het is me goed bevallen, ik ga er zeker meer bestellen!

De laatste keer dat ik bij Action was (op 17 oktober), heb ik eens aardig ingeslagen. Omdat ik zoveel goede reviews las over de make-up, kon ik het voor die paar euro wel proberen. Ik kocht een setje met drie oogpotloodjes, een setje met drie nepwimpers (voor de fun) en een baked eyeshadow palette met vier kleurtjes. Ik ben de precieze naam vergeten, maar hij bevat een witte, donkerblauwe, paarse en donkergrijze kleur. Ook kocht ik een pak haarkleuring, in een donkerblonde kleur. Het bonnetje heb ik niet meer, maar volgens mij was de haarkleuring ongeveer drie euro, en alle make-upjes waren onder de twee euro.
Dit is een beetje een verzameling van allerlei spulletjes. Van links naar rechts zie je eerst een klein gouden kettinkje met een klein hartje eraan. Deze kocht ik op eBay, bij deze seller. Bij dezelfde seller kocht ik ook een YSL-lookalike ring. Voor een paar euro wilde ik er wel eentje hebben, en hij past ook nog eens precies! Vorige week kocht ik twee lakjes van de nieuwe Catrice "Welcome to Las Vegas" collectie. Ik heb de kleuren 02 Alluring Night en 03 Star of the Show. Ze kosten 2,49 per stuk. Ook kocht ik nog een zilveren crackle van Essence. Deze was 1,79.  De flesjes daaronder zijn lakjes uit een speciale H&M feestcollectie met Micky Mouse thema. Ze waren maar 1,95 per stuk, dus ik nam een grijs/zwart kleurtje met zilveren shimmer mee en een zilveren glitterlak. Op eBay kocht ik ook twee "Two-way Nail Art Pens". Het is een striper en een soort dotting tool in een. Handig, en maar 0,99 dollarcent per stuk bij deze seller. En als laatste een showergel in de geur "Sugared Fig" van de H&M. Hoe cute is dat flesje? Deze was 2,95.

Ook stapte ik vorige week weer eens bij Lush binnen. Omdat we een weekendje weg gingen en ik wist dat er een bad zou zijn, heb ik even lekkere spulletjes ingeslagen. Daarnaast kocht ik ook Toothy Tabs, en vroeg ik proefjes van Aromaco deodorant (het witte blokje linksboven), I Love Juicy shampoo (flesje rechtsboven) en Ro's Argan Body Conditioner. De Chili Tingle Lip Tint heb ik gekocht in Aken.

Ik had dus al wat ingeslagen, maar de rest van de familie werd zo enthousiast dat we er in Aken nog wat badspulletjes bij kochten.

Vlnr: Cinders Bath Ballistic, Three Gold Rings Bubble Bar, Melting Snowman Bath Melt, Rocketeer Bath Ballistic, The Comforter Bubble Bar.

Dit shopte ik afgelopen zaterdag in Aken bij een van de vele DM filialen (behalve de Lip Tint van Lush natuurlijk). Wat een heerlijke winkels om beautyspullen te shoppen, en wat is alles goedkoop! Omdat ik daar met mijn familie was en we eigenlijk voor de kerstmarkt kwamen, ben ik even in sneltreinvaart langs de rekken geschoten.

Vlnr: P2 Nail Polish Thinner, Rexona Biorythm Deostick, Manhatten Soft Mat Lipcreme, Lush Chili Tingle Lip Tint, Balea Eye Makeup Remover, P2 Base + Care Coat, P2 Crackling Polish, P2 Color Victim Nail Polish, Essence Studio Nails Polish Remover, P2 Apricot Cuticle Cream.

Als laatste nog een paar dingetjes die ik een paar weken terug bij de Primark kocht. Bovenaan zie je twee tailleriemen, deze kostten samen maar 5 euro. Daarnaast een ketting van een euro of 2, en twee hoofdbandjes met pailletten. Superleuk, en maar 2 euro per stuk. Daaronder zie je echt leren handschoenen (8 euro), en een wijnrode, dikke panty (2 euro). Ook kocht ik twee tassen. Een handige, grote bruine tas (11 euro) en een klein vierkant "colour blocking" tasje voor maar 3 euro.

Pfew! Dit was het dan. Het lijkt zo bizar veel, maar dit is dus het totaal van bijna twee maanden. Respect als je alles gelezen hebt ;-) Als je nog vragen hebt naar producten, prijzen wilt weten of reviews wilt zien, laat het weten in de comments!