Tuesday, December 6, 2011

Catrice - Star Of The Show (Las Vegas)

Catrice - Star Of The Show (direct zonlicht)

Toen ik de Las Vegas collectie een paar weken geleden zag staan bij het Kruidvat, viel de collectie me alles mee. Hoewel ik er na het zien van de promotiebeelden niet veel van verwachtte, vond ik de producten in het echt erg leuk. Ik twijfelde nog over de duo lipgloss, maar ik besloot alleen maar twee lakjes mee te nemen. Ik heb namelijk nogal wat lipgloss liggen (nagellak heb ik natuurlijk helemaal nog niet...). Ik koos voor een 'veilige' blauwe kleur Alluring Night, en een kleurtje dat een beetje buiten mijn comfort zone ligt: Star Of The Show


 Catrice - Star Of The Show (direct zonlicht)
Net zoals alle Catrice lakjes kost deze 2,49. De verpakking is ietsje aangepast, er staan op het flesje wat patroontjes en het silhouet van een vrouw. Ik vind het niet erg mooi, en ook zie ik het "Las Vegas" thema er niet erg in terug. De lak zelf is een soort champagne-achtige foil/metallic kleur. Wat ook anders (maar fijn!) is aan deze lakjes uit de LE, is dat de kwastjes breed en afgerond zijn, net als die van Dior. Ideaal! De lakt dekt met twee laagjes prima, maar is wel een tikje streperig zoals je misschien kunt zien.

Catrice - Star Of The Show (daglicht)
Zoals je kunt zien kleurt de nagellak niet echt heel mooi bij mijn huidskleur. Beetje een inschattingsfout van mezelf. Hij flatteert mij dus niet echt, maar verder is de lak zelf echt van prima kwaliteit. Omdat ik pas in Aken een rode P2 Crackle Topcoat had gekocht, heb ik die er voor de grap eens overheen gegooid.

Zo is het nog best een feestelijke kerstlak geworden en kan Star Of The Show veel beter. Ik denk dat ik hem zo maar ga dragen, want op zichzelf vind ik hem voor mezelf niet zo'n succes...

Hebben jullie iets gekocht van de Catrice Las Vegas LE?