Tuesday, November 29, 2011

Polish Of The Day: True Love.

Twilight, vampiers, ik heb er helemaal niets mee. Toch besloot Essence ter ere van de nieuwe Twilight film een limited edition te ontwikkelen. Deze Vampire's Love collectie ligt inmiddels een aantal weken in de winkels. Wat zeg ik, misschien kun je sommige producten alweer in de koopjesbak spotten. Toch wil ik jullie dit lakje uit de collectie niet onthouden. Ik vind het namelijk een prachtige kleur!

In deze collectie zitten maar liefst vijf kleuren nagellak. Allemaal wat donkere, mysterieuze kleuren met shimmer. Deze viel me meteen op, en toen ik een paar swatches had gezien kon ik niet anders dan het lakje meenemen.Ik heb bijna geen nagellak van Essence, op een Crackle, een Topper en twee Magnetics lakjes na. Maar deze kleur lakte echt prima! Helemaal niets op aan te merken. Fijn kwastje, goede dekking (twee laagjes) en de droogtijd was ook goed te doen.

Essence - True Love (daglicht)
Essence - True Love (close-up)
Het is een prachtige donkerpaarse lak met subtiele shimmer. Er zit zilveren shimmer in, maar ook paarse shimmer. Dit zorgt voor een heel mooie effect en in het licht reflecteren de deeltjes ook prachtig. Ik vind het echt een aanwinst, en hij kan zo in de rubriek "Autumn Make-Up"!

Mocht je deze LE nog ergens tegenkomen, check zeker dit lakje even! En het beste is: hij kost maar 1,79!


Heb jij iets gekocht van de "Vampire's Love" collectie van Essence?