Sunday, November 6, 2011

OPI The Muppets Collection: Meep-Meep-Meep

Ik kan mijn geluk niet op: Ik heb namelijk nog een lakje uit de OPI Muppets Collection voor jullie! Eerder konden jullie al de swatches van mega glitterlak Gone Gonzo! zien, vandaag laat ik jullie een lakje uit het tweede deel van de collectie zien, Meep-Meep-Meep. Een lakje met een hoogglans finish en een subtiele glinstering...

Deze OPI Muppets collectie bestaat eigenlijk uit twee delen en heeft echt voor ieder wat wils. Wil jij deze feestdagen knallen en in de spotlights staan? Dan heb je de keuze uit 6 verschillende glitterlakken. Ga je toch liever voor sophisticated maar toch bijzonder? Ook dan heb je zes prachtige kleuren om uit te kiezen. En daar is de volgende lak er eentje van...


OPI - Meep-Meep-Meep

Deze kleur wordt door OPI omschreven als een "Fuchsia die je niet mag missen." Hm... Ik weet niet echt of ik het daar helemaal mee eens ben, want deze lak vind ik niet uitgesproken fuchsia, hij neigt ook een klein beetje naar rood. Ik had verwacht dat hij iets meer zou knallen, maar dat neemt niet weg dat het een mooie kleur is!

De lak heeft een roze jellybasis met daarin subtiele shimmer, het lijken zelfs wel kleine flakies! Op de foto's hieronder draag ik drie laagjes Meep-Meep-Meep met daarover een topcoat. Ik vind hem met drie laagjes mooi dekken, maar zoals je misschien kunt zien, schijnt de nagelrand er nog lichtjes doorheen.
 OPI - Meep-Meep-Meep (direct zonlicht)

Mooie kleur toch? De shimmer is inderdaad subtiel te noemen, maar zorgt er wel voor dat het een diepe, rijke kleur is. Het geeft de lak net dat beetje extra, waardoor hij opvalt. En dat hoogglans zit ik ook wel goed zoals je kunt zien.
OPI - Meep-Meep-Meep (daglicht)
OPI - Meep-Meep-Meep (daglicht)

OPI - Meep-Meep-Meep (daglicht)
OPI - Meep-Meep-Meep (flits)

Ik geef toe: deze kleur is minder spectaculair dan Gone Gonzo!, maar toch ben ik er heel blij mee! Ik vind het een hele mooie kleur die fijn lakt, vrij snel droogt en lang houdt, net als alle andere OPI kleurtjes. Een rijke, warme kleur voor de komende feestdagen, met een bijzondere finish.

Meep-Meep-Meep en de overige elf lakken uit The Muppets Collection van OPI zullen vanaf november 2011 te koop zijn bij verschillende parfumerieĆ«n, drogisterijen en beautycentra. De flesjes bevatten 15 milliliter nagellak en de adviesverkoopprijs is €13,95. Voor meer informatie en verkooppunten: www.opi.nl 
Wat vind jij van deze kleur? Welke lakjes uit The Muppets Collection staan er op jouw wishlist?